موبایل

آزمایش مقاومت صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 8 پرو در مقابل ضربات

آزمایش مقاومت صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 8 پرو در مقابل ضربات

در این مطلب قصد داریم تا مقاومت صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 8 پرو را در مقابل ضربه های مختلف به نمایش بگذاریم. ابتدا به توضیحی از مشخصات گوشی شیائومی ردمی Note 8 Pro می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

در پنل جلویی گوشی ردمی نوت8 پرو از یک نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2340*1080 پیکسل و چگالی 395 ppi استفاده شده است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند به یک ناچ قطره ای که دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در آن جای می گیرد، مجهز می باشد. گوشی شیائومی ردمی Note 8 Pro از فناوری محافظ صفحه Gorilla Glass 5 بهره می برد که مقاومت نمایشگر آن را در مقابل ضربه های مختلف، بالا می برد.

گوشی ردمی نوت 8 پرو

برای قلب تپنده این گوشی هوشمند از تراشه 12 نانومتری Mediatek G90T استفاده شده است که توسط رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی همراهی می شود. گوشی ردمی نوت8 پرو دارای قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی microSD می باشد. همچنین گوشی Redmi Note 8 Pro به پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 مجهز است.

چهار دوربین در این گوشی هوشمند بکار رفته است که دوربین اصلی آن از سنسور 64 مگاپیکسلی، دوربین دوم از سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین سوم از لنز 2 مگاپیکسل ماکرو و دوربین چهارم از سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می برند. از دیگر امکانات آن می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

گوشی ردمی نوت 8 پرو به باتری 4500 میلی آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات مجهز است. حسگر اثر انگشت در این گوشی هوشمند در قاب پشتی تعبیه شده است. Redmi Note 8 Pro به سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری MIUI 10 مجهز است.

در ادامه می توانید آزمایش صورت گرفته در رابطه با مقاومت صفحه نمایش گوشی شیائومی را تماشا کنید:

امتیاز 4.4 از 37 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: uniccv
  3. بازتاب: bandar togel online
  4. بازتاب: buy id card online
  5. بازتاب: auto swiper
  6. بازتاب: trustbet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا