فناوریموبایل

فاش شدن مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A51

فاش شدن مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A51

با توجه به فاش شدن یکسری از مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی A51 در بنچمارک Geekbench، باید منتظر یک میان رده با توانایی های بالا باشیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات لو رفته از گوشی Galaxy A51

اوایل سال 2019 میلادی بود که گوشی سامسونگ گلکسی A50 معرفی شود و پس از آن در شهریورماه نیز، شاهد رونمایی از گوشی Galaxy A50s بودیم. حالا در تازه ترین خبرها باید منتظر معرفی گوشی سامسونگ گلکسی A51 باشیم. این گوشی اخیرا در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است، در نتیجه یکسری از مشخصات اصلی آن هم به بیرون درز کرده است.

با توجه به مشخصات فاش شده، این گوشی با شماره مدل SM-A515F ثبت شده است. گوشی Galaxy A51 به نظر می رسید که به پردازنده ی Exynos 9630 مجهز باشد، ولی طبق اطلاعات موجود، قلب تپنده ی این گوشی به پردازنده ی Exynos 9611 درست همانند گوشی سامسونگ Galaxy A50s مجهز است. گفتنیست که این گوشی در بخش پردازش تک هسته ای و چند هسته ای بنچمارک Geekbench، موفق به کسب امتیاز 323 در بخش تک هسته ای و 1185 در بخش چند هسته ای شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A51

طبق همین اطلاعات منتشر شده، گوشی سامسونگ گلکسی ای51 به رم 4 GB مجهز است و در بخش رابط کاربری نیز، باز نسخه ی One UI 2.0 که جدیدترین نسخه ی اختصاصی رابط کاربری سامسونگ می باشد، پشتیبانی می کند. سیستم عامل به کار گرفته در این گوشی هم Android 10 می باشد.

با توجه به مشخصات فاش شده، گوشی سامسونگ گلکسی ای51 در پنل پشتی خود مجهز به چهار دوربین بوده و در بخش حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات، در دو نسخه ی 64 GB و 128 GB عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که، شرکت Samsung هنوز هیچ اظهار نظری درباره ی مشخصات لو رفته نکرده است. باید منتظر اخبار جدید درباره ی این گوشی از سمت شرکت سامسونگ باشیم.

امتیاز 4 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: 예능 다시보기
  2. بازتاب: Motion Capture
  3. بازتاب: visit the website
  4. بازتاب: EV Charger

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا