سیستم عاملفناوری

گوشی های هوآوی به سیستم عامل HarmonyOS مجهز خواهند شد

سیستم عامل انحصاری هواوی به زودی در گوشی های هوآوی

گوشی های هوآوی به سیستم عامل HarmonyOS مجهز خواهند شد

با توجه به تحریم های آمریکا برای شرکت هواوی، این کمپانی قدمی جدی برداشته و چند روز پیش از سیستم عامل مختص خود، HarmonyOS 2.0 رونمایی کرد. در ادامه از جزئیات بیشتر این خبر مطلع خواهید شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت هوآوی در گام هایی که در جهت رقابت با اندروید برداشته است، تا سال آینده امکان نصب HarmonyOS یا سیستم عامل هارمونی را مختص گوشی های هواوی با رابط کاربری EMUI 11 برقرار خواهد کرد. گوشی های هوشمند تا سال دیگر می توانند جانی دوباره بگیرند و از هارمونی او اس بهره مند شوند. جالب است بدانید که، حتما احتیاجی نیست گوشی قبلی خود را کنار بگذارید و برای استفاده از سیستم عامل جدید هواوی یک گوشی هوشمند جدید خریداری کنید، شرکت هوآوی امکان استفاده از هارمونی او اس را برای بعضی گوشی های با رابط کاربری EMUI 11 برقرار ساخته است.

جزئیات بیشتر خبر

هم اکنون سیستم عامل هارمونی توسط کمپانی هواوی برای سایر دیوایس ها مثل ساعت هوشمند و گجت های پوشیدنی، تلوزیون هوشمند و سیستم های اتومبیل ها در دسترس قرار داده است. و تا April سال 2021 HarmonyOS برای دیوایس های میان رده با نهایت حافظه چهار گیگابایتی در دسترس قرار میگیرد و تا اکتبر سال دیگر دیوایس های با حافظه بالاتر نیز می توانند مجهز به سیستم عامل هارمونی هوآوی شوند.
هنوز مشخص نیست که دقیقا تمام گوشی ها می توانند به هارمونی او اس مجهز شوند یا خیر و آیا امکان بازگشت و استفاده دوباره از رابط کاربری مبتنی بر اندروید EMUI وجود دارد یا خیر.

در نهایت باید بگوییم احتمالا یک سالی تا تایید نهایی تست ها و نصب این سیستم عامل برای گوشی های هواوی طول بکشد و پیش از آن نیز احتمالا یک نسخه آزمایشی عرضه خواهد شد و توسعه دهندگان برای توسعه هارمونی آمادگی کسب خواهند کرد.
ناگفته نماند که‌، با توجه به تحریم های سخت گیرانه ی فعلی، شرکت هواوی حدود نود و شش هزار اپلیکیشن را به راه انداخته تا محدودیت استفاده و دسترسی به گوگل برای کاربران خود را جبران کند.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫87 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. I do accept as true with all of the ideas you have presented on your post.
    They are very convincing and will certainly work.

    Still, the posts are very brief for novices. Could you please prolong them a
    bit from next time? Thank you for the post.

  3. My partner and I stumbled over here coming from a different website and thought I may as well check
    things out. I like what I see so now i’m following you. Look forward to
    looking over your web page for a second time.

  4. بازتاب: look at these guys

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا