فناوریموبایل

بررسی مشخصات فنی و جعبه گشایی گوشی ردمی 9 Power

آنباکس کردن گوشی Redmi 9 Power

بررسی مشخصات فنی و جعبه گشایی گوشی ردمی 9 Power

در این مقاله به بررسی قابلیت های و امکانات گوشی ردمی 9 پاور خواهیم پرداخت و در ادامه نیز ویدئویی از جعبه گشایی گوشی ردمی 9 Power قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Redmi 9 Power

گوشی ردمی 9 Power با بدنه ای از جنس پلاستیک تولید می شود و این گوشی هوشمند دارای ابعاد 162.3×77.3×9.6 میلی متر و وزن 198 گرم است. در پنل جلویی گوشی ردمی 9 پاور یک نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2340×1080 پیکسل و تراکم 395ppi قرار گرفته است. نمایشگر این گوشی میان رده از نوع Infinity-V که داخل این روزنه قطره ای شکل، یک دوربین سلفی با لنز 8 مگاپیکسلی جای گرفته است. برای افزایش مقاومت صفحه نمایش گوشیRedmi 9 Power از فناوری محافظ صفحه گوریلا گلس 3 استفاده شده است.

در پنل پشتی گوشی ردمی 9 Powerیک ماژول دوربین مستعطیلی شکل با چهارلنز دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی آن به لنز 48 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2، دوربین سوم به لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با دیافراگم f/2.2 و دوربین چهارم از لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می برد. از قابلیت های دیگر آن می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

پردازش اطلاعات در گوشی ردمی 9 پاور بر عهده تراشه 11 نانومتری اسنپدراگون 662 می باشد که این تراشه در ساختار خود به پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Aderno 610 مجهز شده است. در بخش حافظه هم از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی بهره می برد. همچنین برای ارتقا فضای ذخیره سازی اطلاعات از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

دیگر مشخصات:

گوشی Redmi 9 Power برای تامین انرژی خود به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است که از فناوری شارژ سریع 18 واتی و شارژدهی 2.5 واتی پشتیبانی می کند. سنسور اثر انگشت آن در کنار این گوشی هوشمند جای گرفته است. گوشی ردمی 9 پاور با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 عرضه می شود. در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی گوشی ردمی 9 Powerرا مشاهده کنید:

 

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. Hi there! I could have sworn I’ve been to this website before but after browsing through some
    of the post I realized it’s new to me. Anyways, I’m definitely delighted I found it and I’ll be
    bookmarking and checking back frequently!

  2. بازتاب: slot online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا