فناوریموبایل

تصاویری از طراحی گوشی سامسونگ A71 منتشر شد

تصاویری از طراحی گوشی سامسونگ A71 منتشر شد

در تصاویر منتشر شده از گوشی سامسونگ A71 ما شاهد یک نمایشگر تمام صفحه با یک روزنه در مرکز و در پنل پشتی چهار دوربین L شکل هستیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی گلکسی ای 71

با توجه به تصاویر منتشر شده از گوشی سامسونگ A71 ، به احتمال فراوان این گوشی به یک نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED مجهز باشد که روزنه موجود بر روی صفحه نمایش، از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. در پنل پشتی گلکسی ای 71 نشانه ای از اسکنر اثر انگشت دیده نمی شود، در نتیجه این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه ای خواهد بود. اگر به طراحی ظاهری این گوشی دقت کنید، متوجه شباهت Galaxy A71 با گوشی Galaxy Note10 خواهید شد.

گوشی سامسونگ A71

در قاب پشتی این گوشی شاهد یک ماژول دوربین چهارگانه L شکل و یک فلش LED هستیم. با توجه به گزارشات منتشر شده، دوربین اصلی این گوشی به یک لنز 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم به لنز 12 مگاپیکسلی Ultrawide، دوربین سوم به لنز 12 مگاپیکسلی Telephoto، و دوربین چهارم به یک سنسور ToF مجهز می باشد.

بر اساس اخبار منتشر شده، گوشی Galaxy A71 دارای ابعاد 163.5 × 76 × 7.9  میلی‌متر می باشد. در فریم سمت راست گوشی، کلیدهای تنظیم صدا و پاور قرار گرفته اند و خشاب سیم کارت در فریم سمت چپ تعبیه شده است. در فریم پایینی گوشی سامسونگ A71 پورت USB تایپ C، درگاه جک 3.5mm و اسپیکر گوشی قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ A71 گوشی سامسونگ A71

در رابطه با مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی A71 می توان به پردازنده Snapdragon 675 به عنوان قلب تپنده این گوشی اشاره کرد که توسط یک رم 8 گیگابایتی همراهی می شود. گوشی گلکسی A71 از سیستم عامل Android 10 پشتیبانی خواهد کرد. به هر حال باید برای دانستن اطلاعات بیشتر از این گوشی تا زمان معرفی رسمی آن منتظر ماند.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: go to this site
  2. بازتاب: cartel oil co website
  3. بازتاب: firearms for sale
  4. بازتاب: local sex apps
  5. بازتاب: ข่าวบอล
  6. بازتاب: browse around these guys
  7. بازتاب: Belcampo scandal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا