فناوریموبایل

اطلاعاتی از گوشی هوآوی P40 Pro به بیرون درز پیدا کرد

اطلاعاتی از گوشی هوآوی P40 Pro به بیرون درز پیدا کرد

به تازگی اطلاعاتی از گوشی هوشمند هوآوی P40 Pro منتشر شدند که این اخبار را نیز طبق روال معمول یاش چوداری منتشر کرده است. هوآوی ظاهرا این بار از باتری گرافن در تولید جدید خود استفاده کرده است. با طیف نیوز همراه باشید… .

مورد اول که توجه همگان را به خود جلب کرده است، باتری P40 Pro است.

این باتری از نوع گرافن و با ظرفیت 5500 میلی آمپر بر ساعت می باشد. طبق گفته های منبع اطلاعاتی گرافن حدود سی درصد کوچکتر از لیتیوم یونی هاست. یک نکته دیگر در رابطه با باتری ها این است که گوشی جدید هوآوی با کمک آداپتور پنجاه واتی از فناوری شارژ سریع برخوردار است که با کمک آن در کمتر از یک ساعت یعنی چیزی حدود چهل و پنج دقیقه گوشی شارژ می شود.

از دیگر مشخصات فاش شده صفحه نمایش است که تقریبا اطلاعات خوبی از آن در دستری است. نمایشگر P40 Pro اولد آبشاری شش و نیم اینچی با وضوح کیو اچ دی پلاس است. از توانمندی‌ های این صفحه نمایش می توان به نرخ تازه سازی 120 هرتز اشاره کرد. این گوشی از نسبت بالای نمایشگر به کل بدنه برخوردار است. هوآوی ظاهرا این عدد را به نود و هشت درصد رسانده است. همچنین یکی از احتمالات این است که پی چهل پرو به پردازنده کایرین 990 و شبکه پرقدرت 5G مجهز است.

آن طور که به گوش می رسد P40 Pro از پنج حسگر نیز برخوردار است. Sony IMX686 با وضوح 64 مگا پیکسل سنسور اصلی این گوشی می باشد. حسگر اولترا واید بیست مگا پیکسلی، ماکرو، تله فوتو دوازده مگا پیکسلی و تی او اف از دیگر حس گر های دوربین این محصول جدید هوآوی می باشند. در رابطه با سیستم عامل نیز طبیعتا اندروید ورژن ده خواهد بود و رابط کاربری نیز ای ام یو آی می باشد. در رابطه با زمان رونمایی رسمی و عرضه و همچنین راجع به قیمت احتمالی اطلاعاتی در دست نیست. دیگر مشخصات را پس از دریافت اطلاعات و اخبار منتشر شده از سوی آن شرکت در طیف نیوز اعلام خواهیم کرد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: superkaya88
  2. بازتاب: ข่าวบอล
  3. بازتاب: read more

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا