فناوریموبایل

سامسونگ از گوشی A01 Core رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی A01 Core رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی A01 Core به عنوان یک گوشی پایین رده رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی گوشی ای 01 کور خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی ای 01 کور

گوشی A01 Core به دلیل نداشتن مشخصات سخت افزاری قدرتمند، به اندروید 10 Go که نسبت به اندروید 10 سبک تر است تجهیز شده است. در نتیجه تمام نرم افزارهای پیش فرض هم در اندروید 10 Go با ورژن سبک تر جایگزین شده اند. این گوشی هوشمند دارای بدنه ای از جنس پلاستیک است. در قاب جلویی گوشی Galaxy A01 Core شاهد قرارگیری یک نمایشگر 5.3 اینچی PLS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس هستیم. در حاشیه بالایی صفحه نمایش این گوشی اقتصادی یک دوربین سلفی با رزولوشن 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پنل پشتی گوشیA01 کور یک ماژول دوربین کپسولی شکل جای گرفته که یک دوربین و فلش LED در آن تعبیه شده است. این تک دوربین به لنز 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 مجهز شده است. همچنین دوربین این گوشی قابلیت فیلمبرداری 1080p با نرخ سرعت 30fps را دارا است.

مرکز فرماندهی گوشی Galaxy A01 Core از یک تراشه MediaTek MT6739 بهره می برد که این تراشه مربوط به سال 2017 بوده و در ساختار خود به پردازنده چهار هسته ای تجهیز شده است. در بخش حافظه، این گوشی پایین رده از رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 16/32 گیگابایتی برای ذخیره کردن اطلاعات بهره می برد. همچنین گوشی ای 01 کور از درگاه کارت حافظه خارجی نیز پشتیبانی می کند.

گوشی A01 Core

گوشی A01 کور برای تامین انرژی خود به یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت تجهیز شده است. این گوشی از درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون و درگاه microUSB 2.0 پشتیبانی می کند. قرار است این گوشی در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی به بازار عرضه شود.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: คาสิโนสด

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا