فناوریموبایل

گوشی تاشو موتورولا ریزر معرفی شد + ویدئو تبلیغاتی

گوشی تاشو موتورولا ریزر معرفی شد

بالاخره شرکت موتورلا از گوشی منعطف خود رونمایی کرد. ما در ادامه به مشخصات گوشی تاشو موتورولا ریزر پرداخته و همچنین می توانید ویدئو تبلیغاتی این گوشی را مشاهده کنید. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی انعطاف پذیر Razr

گوشی تاشو موتورولا ریزر از یک پردازنده Snapdragon 710 به عنوان قلب تپنده بهره می برد. همچنین این گوشی منعطف به 6 GB رم و 128 GB حافظه داخلی مجهز می باشد. موتورولا، گوشی انعطاف پذیر Razr را تنها به دو دوربین مجهز کرده است که دوربین اصلی آن در پنل پشتی تعبیه شده، و دیگری به عنوان دوربین سلفی در بالای نمایشگر گوشی قرار گرفته است.

دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز 16 مگاپیسلی با دیافراگم f/1.7 می باشد که به قابلیت های، بزرگنمایی خودکار Dual Pixel و بزرگنمایی خودکار لیزری و همچنین لرزشگیر الکترونیکی مجهز می باشد. در کنار دوربین اصلی، ما شاهد فلاش دوگانه LED نیز هستیم. این گوشی منعطف در بخش دوربین سلفی دارای یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 می باشد که با وجود نداشتن فلش، برای روشن و واضح تر کردن چهره کاربر از انتشار نور توسط صفحه نمایش استفاده می کند.

گوشی تاشو موتورولا ریزر

گوشی منعطف موتورولا ریزر به یک صفحه نمایش 6.2 اینچی QOLED با کیفیت وضوح 2142×876 پیکسل مجهز است. این گوشی در پنل خارجی خود نیز دارای یک نمایشگر، به نام Quick View که دارای سایز 2.7 اینچی OLED با کیفیت وضوح 600×800 پیکسل می باشد. این نمایشگر خارجی به کاربر این امکان را می دهد تا بدون باز کردن کامل گوشی به تماس تلفنی، عکاسی سلفی و صحبت با دستیار گوگل بپردازد.

گوشی تاشو موتورولا ریزر

گوشی انعطاف پذیر Razr از یک باتری 2510mAh برای شارژدهی بهره می برد که قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع 15w را دارا می باشد. گوشی منعطف موتورولا ریزر از سیستم عامل Android 9pie پشتیبانی می کند که به پلی استور دسترسی کامل دارد. این گوشی منعطف تنها با یک رنگ مشکی و با قیمت 1500 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا