فناوریموبایل

آزمایش مقاومت نمایشگر گوشی A30 در برابر ضربات

آزمایش مقاومت نمایشگر گوشی A30 در برابر ضربات

در این مطلب، مقاومت نمایشگر گوشی A30 را در برابر ضربه و خط و خش به نمایش می گذاریم. قبل از آن به مشخصات سخت افزاری این گوشی پرداخته و در انتها ویدئو مربوط به این آزمایش را قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

گوشی سامسونگ A30 به یک تراشه 14 نانومتری Exynos 7904 مجهز است که توسط رم 3/4 گیگابایت و حافظه داخلی 32/64 گیگابایت همراهی می شود. همچنین این گوشی هوشمند از پردازنده گرافیکی Mail-G71 MP2 بهره می برد. گفتنی است که گوشی گلکسی ای30 قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را دارا می باشد.

در پنل جلویی گوشیA30 از یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 2340*1080 پیکسل با تراکم 403 ppi استفاده شده است. گفتنی است این گوشی هوشمند از محافظ صفحه گوریلا گلس 3 بهره می برد. در قسمت بالایی گوشی گلکسی ای30 از یک ناچ قطره ای استفاده شده است که محل قرارگیری دوربین 16 مگاپیکسلی می باشد.

در قاب پشتی این گوشی هوشمند از سه دوربین استفاده شده است که دوربین اصلی آن به لنز 16 مگاپیکسل و دوربین دوم آن به لنز 5 مگاپیکسل اولتراواید مجهز است. از دیگر قابلیت های دوربین گوشی سامسونگ A30 می توان تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

گوشی گلکسی A30 از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بهره می برد که قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 وات را دارا می باشد. اسکنر اثر انگشت در گوشی گلکسی A30 در قاب پشتی این گوشی تعبیه شده است. این گوشی هوشمند از رابط کاربری One UI بر پایه اندروید 9 پای بهره می برد.

در زیر ویدئوی مربوط به آزمایش مقاومت گوشی گلکسیA30 قرار داده شده است که بر اساس این ویدئو می توان گفت که این گوشی هوشمند از مقاومت خوبی در برابر ضربات مختلف از خود نشان می دهد.

امتیاز 3.9 از 13 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − سه =

دکمه بازگشت به بالا