فناوریموبایل

گوشی S21 اولترا سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از گوشی اس 21 اولترا رونمایی کرد

گوشی S21 اولترا سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از جدیدترین پرچمدار خود یعنی گوشی S21 اولترا در اولین ماه 2021 میلادی رونمایی کرد. گوشی اس 21 اولترا همانند گوشی های سری نوت سامسونگ از قلم S-Pen پشتیبانی می کند. در ادامه به برررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات گوشی S21 Ultra

نمایشگر

گوشی S21 اولترا از یک صفحه نمایش 6.8 اینچی با پنل داینامیک آمولد 2X با کیفیت وضوح WQHD+ و نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می برد. البته نرخ رفرش نمایشگر این گوشی پرچمدار با توجه به نمایش محتواهای مختلف، بین 10 تا 120 هرتز تغییر می کند. گوشی اس 21 اولترا همانند نسل گذشته خود از یک نمایشگر Infinity-O بهره می برد که روزنه تعبیه شده بر روی آن میزبان دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/2.2 و قابلیت فیلم برداری 4K است. برای مقاومت صفحه نمایش این گوشی هوشمند از فناوری محافظ صفحه Gorilla Glass Victus استفاده شده است.

گوشی S21 اولترا

دوربین

پنل پشتی گوشی S21 Ultra به یک ماژول دوربین برجسته با طراحی جذاب و چهار لنز دوربین مجهز شده است. دوربین اصلی آن از لنز 108 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم از لنز 10 مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو با دیافراگم f/4.9 و قابلیت بزرگنمایی اپتیکال 10X، دوربین سوم از لنز 10 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و فوکوس اپتیکال 3X و دوربین چهارم از لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 و  قابلیت ویدئو سوپر استیدی بهره می برد.

از دیگر قابلیت های دوربین گوشی S21 اولترا می توان به فیلم برداری 8K و 4K اشاره کرد. از قابلیت های دیگر دوربین آن می توان به Director’s View اشاره کرد که به شکل Vlogger View و Live Thubnails در آن وجود دارد. با وجود داشتن حالت Vlogger View امکان فیلم برداری هم زمان با دوربین پشت و جلو و حالت Live Thubnails امکان نمایش هم زمان و زنده دوربین واید و اولتراواید و تله فوتو را دارد.

تراشه

گوشی اس 20 اولترا با تراشه 5 نانومتری اگزینوس 2100 در نسخه جهانی و تراشه 5 نانومتری اسنپدراگون 888 در تعداد اندکی از کشورها عرضه می شود. نسخه جهانی آن از پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.9 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP14 و نسخه دیگر از پردازنده Octa-Core با حداکثر فرکانس 2.84 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 660 عرضه بهره می برد. در بخش حافظه هم به حافظه رم 12/16 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایتی مجهز شده است.

دیگر مشخصات:

این گوشی پرچمدار سامسونگ همانند سری نوت این شرکت از قلم S-Pen پشتیبانی می کند اما فضایی برای آن در نظر گرفته نشده و باید آن را به طور جداگانه همراه با قاب آن خریداری کرد. باتری به کار رفته در گوشی S21 اولترا دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی و شارژ سریع بی سیم 15 واتی و شارژدهی 4.5 واتی است. سنسور اثر انگشت در آن نیز از نوع زیر صفحه ای است.

 

امتیاز 2 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫18 نظرها

  1. بازتاب: Watch hot xxx video
  2. بازتاب: ufabtb
  3. Hi, I think your website might be having browser compatibility
    issues. When I look at your blog site in Safari, it looks
    fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.

    I just wanted to give you a quick heads up! Other then that,
    amazing blog!

  4. بازتاب: get penis bigger
  5. بازتاب: my astro pink

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا