فناوریموبایل

تست مقاومت صفحه نمایش گوشی Mi A3 شیائومی در برابر ضربه

تست مقاومت صفحه نمایش گوشی Mi A3 شیائومی در برابر ضربه

این مقاله به بررسی مقاومت صفحه نمایش گوشی Mi A3 شیائومی در برابر ضربات وسایل مختلف می پردازد. ابتدا به معرفی مشخصات فنی گوشی شیائومی Mi A3 پرداخته و در انتها ویدئو مربوط به تست نمایشگر این گوشی را قرار داده ایم. با طیف نیوز همراه باشید… .

گوشیMi A3 در بخش تراشه به یک چیپ 11 نانومتری Snapdragon 665 مجهز است که توسط رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64/128 گیگابایتی همراه می شود. همچنین این گوشی هوشمند از یک پردازنده گرافیکی Adreno 610 بهره می برد. لازم به ذکر است که گوشی Xiaomi Mi A3 از کارت حافظه خارجی microSD پشتیبانی می کند.

نمایشگر استفاده در گوشی Xiaomi Mi A3 دارای سایز 6.01 اینچی Super AMOLED با کیفیت وضوح 1560*720 پیکسل و چگالی 286 ppi می باشد. همچنین این گوشی از فناوری محافظ صفحه گوریلا گلس 5 برخوردار است. گوشی شیائومی می ای 3 در بخش بالایی خود از یک ناچ قطره ای بهره می برد که دوربین سلفی 32 مگاپیسلی در آن تعبیه شده است.

گوشی شیائومی می ای 3 در پنل پشتی خود از سه دوربین برخوردار است که دوربین اصلی آن به لنز 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین سوم به لنز 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است. از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

گوشیMi A3 به یک باتری با ظرفیت 4030 میلی آمپر ساعت مجهز است که قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات را دارا می باشد. گوشی شیائومی می ای 3 به سیستم عامل Android 9 pie مجهز است و همچنین سنسور اثر انگشت زیر صفحه ای از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می باشد.

در ادامه می توانید ویدئو مربوط به تست مقاومت این گوشی هوشمند را در برابر ضربات وسایل مختلف مشاهده کنید. بر اساس این ویدئو می توان نتیجه گرفت که گوشی می ای 3 دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش می باشد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫75 نظرها

  1. سلام من یک گوشی شیاومی A3 دارم 80 هزار دادم گلس نانو و یک هفته بعد هم ۹۵ هزار تومان دادم برای گلس معمولی برای صفحه نمایشش، اما از جیبم افتاد خورد به آسفالت صفحه اش شکست و الان تاریک شده، هرجا میرم، میگن: یا نیست یا گرونه…
    میگن تعمیرش دو میلیون و سیصد هزار تومانه!!!

    حالا چ جوری شما با چکش میزند ولی نمیشکنه!!!؟؟؟……..

    1. سلام
      مقاومت نمایشگرها تا یه حد مشخص هست و اگر ضربه بیشتر وارد بشه صفحه نمایش میشکنه و اگر گوشی از کناره به زمین برخورد کنه احتمالا شکستنش زیاد هست.

  2. بازتاب: Merida bikes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا