تازه های فناوریفناوریموبایل

شرکت ریلمی از گوشی Realme X2 Pro رونمایی کرد

شرکت ریلمی از گوشی Realme X2 Pro رونمایی کرد

شرکت Realme از گوشی جدید خود که مجهز به پردازنده ی Snapdragon855+ است، رسما رونمایی کرد. ما در ادامه قصد داریم تا اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی گوشی Realme X2 Pro که اولین پرچمدار قدرتمند این شرکت می باشد را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات سخت افزاری ریلمی ایکس 2 پرو

گوشی Realme X2 Pro

شرکت ریلمی این گوشی را به پردازنده ی Snapdragon855+ مجهز کرده است. این پردازنده یکی از قوی ترین پردازنده های گوشی در دنیا به حساب می آید. یک محفظه ی بخار خنک برای جلوگیری از داغ شدن این پردازنده استفاده شده است. گوشی Realme X2 Pro در سه مدل عرضه خواهد شد. در مدل پایه، این گوشی دارای یک رم 6GB و حافظه داخلی 64GB می باشد و در مدل های با قدرت بیشتر از، رم 8GB و حافظه 128GB یا رم 12GB و حافظه 256GB استفاده شده است. حافظه خارجی برای این گوشی تعریف نشده است و فقط می توان از حافظه ی داخلی آن بهره برد.

مشخصات صفحه نمایش گوشی جدید Realme

گوشی Realme X2 Pro

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی 90 هرتزی به نام Fluid Super AMOLED است که وضوح آن به صورت FullHD+ می باشد. گفتنیست که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در درون صفحه نمایش است که در کمتر از 0.23 ثانیه قفل گوشی را باز می کند.

مشخصات دوربین

گوشی Realme X2 Pro

در پنل پشتی این گوشی، 4 دوربین تعبیه شده است که دوربین اصلی آن دارای رزولوشن 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 می باشد. دوربین دوم آن، از رزولوشن 13 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی 2 برابری بهره می برد. ایت دو دوربین به لرزشگیر دیجیتال مجهز هستند. دوربین سوم، یک دوربین 8 مگاپیکسلی ultrawide با قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن با سرعت 960 f/s و کیفیت 720p می باشد. دوربین چهارم که دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی است، در گرفتن عکس های پرتره به کاربر کمک می کند.

سایر مشخصات

باتری به کار رفته در گوشی ریلمی ایکس 2 پرو داراری ظرفیت 4000mAh می باشد که از قابلیت شارژ سریع 50W پشتیبانی می کند. همچنین به دلیل داشتن استانداردهای USB Power Delivery و Qualcomm QuickCharge، شما با خیالی راحت تر می توانید یک پاور بانک یا سری شارژر خریداری کنید.
گفتنیست که ریلمی ایکس 2 پرو مجهز به یک اسپیکر دوگانه ی Ultra-Linear است که از تکنولوژی Dolby Atmos و HI-Res Audio پشتیبانی می کند.

گوشی Realme X2 Pro گوشی Realme X2 Pro گوشی Realme X2 Pro گوشی Realme X2 Pro

این گوشی قرار است در 4 رنگ آبی، نقره ای، قرمز و خاکستری عرضه شود. در پنل پشتی و جلویی ریلمی X2 Pro از مححافظ صفحه ی Gorillaglass 5 استفاده شده است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: sudoku
  2. بازتاب: ai nude

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا