تازه های فناوریگرافیک

شرکت NVIDIA تصاویری از دو کارت گرافیک جدید خود منتشر کرد

شرکت NVIDIA تصاویری از دو کارت گرافیک جدید خود منتشر کرد

شرکت NVIDIA با انتشار تصاویری از دو کارت گرافیک جدید خود، اعلام کرده است که این محصولات را در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد کرد. برای دانستن جزئیات بیشتر با طیف نیوز همراه باشید… .

اطلاعاتی درباره این دو گرافیک کارت

کارت گرافیک
Graphics Card

این کارتهای گرافیک از سری میان رده شرکت انویدیا محسوب می شوند که با توجه به مشخصات فنی این دو Graphics Card، رقیبی جدی برای کارت های گرافیک RX 5500 شرکت AMD خواهند بود. نام هایی که شرکت انویدیا برای Graphics Card جدید خود نظر گرفته است، شامل GTX 1650 Ti و GTX 1660 SUPER می باشد. NVIDIA در جدیدترین اخبار خود، تصاویری از دو مدل ZOTAC GeForce GTX 1660 SUPER منتشر کرده است که دارای اطلاعاتی درباره ی این دو Graphics Card می باشد.

کارت گرافیک
Graphics Card

مدل GTX 1660 SUPER مجهز به حافظه ی GDDR6 می باشد که باعث افزایش پهنای باند در این مدل می شود. همچنین این Graphics Card برای تامین انرژی خود، از رابط هشت پین بهره می برد که نتیجه ی آن هم صرف جویی در مصرف انرژی خواهد بود. هر دو این گرافیک کارتها مجهز به دو فن و دو خنک کننده هستند که در یک مدل آن، از خنک کننده اختصاصی Ice Storm 2.0 استفاده شده است.

تفاوت بین GTX 1660 SUPER و GTX 1650 Ti

این گرافیک کارتها در دو گزینه با هم متفاوت هستند. شرکت NVIDIA تفاوت هایی که برای GTX 1650 Ti و GTX 1660 SUPER قائل شده در قیمت آن ها نیز تاثیر گذاشته است. این کارت های گرافیک در نوع تراشه حافظه و فرکانس دارای تفاوت هستند. انویدیا برای مدل GTX 1660 SUPER از حافظه ی GDDR6 6GB و یک رابط 192bit استفاده کرده است که در مقابل گرافیک کارت GTX 1650 Ti از حافظه ی GDDR5 بهره می برد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: ufabtb
  2. بازتاب: Bassetti Tischdecken
  3. بازتاب: Tourism in Singapore
  4. بازتاب: ข่าวบอล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا