فناوریموبایل

iOS و iPadOS از شرکت اپل به تازگی به روز رسانی شدند

iOS و iPadOS از شرکت اپل به تازگی به روز رسانی شدند

در همین هفته شرکت اپل دو سیستم عامل خود یعنی، iOS و iPadOS را به ورژن 13.3 به روز رسانی کرد و در ضمن قابلیت های جدیدی را اضافه و برخی ایرادات را برطرف نمود. با طیف نیوز همراه باشید… .

در حال حاضر اپل در حال ارتقا دو محصول خود به نسخه 13.3 می باشد. حجم این به روز رسانی که OTA نام دارد برای آیفون ایکس آر، 695 مگابایت است، اما با این وجود نمیتوان گفت این حجم برای تمامی دستگاه ها یکسان است.

طبق روال معمول و مثل همه ی نسخه های جدید که از زمان عرضه نسخه سیزده تا کنون در دسترس قرار گرفته اند، نسخه جدید iOS و iPadOS نیز در تلاش بوده تا پس از راه اندازی ایرادات نسخه قبلی را مرتفع کرده باشد. طبیعتا ایراداتی مشهود هستند اما نمی توان به تمام آنها پرداخت. در قسمت زیر در تصویر می توانید یک لیست از ایرادات مذکور را در صفحه ی، درباره ی آپدیت مشاهده نمایید.

iOS

یکی از مواردی که جزو آپدیت جدید محسوب می شود امکانی جدید است که برای اولیا قرار داده شده است. پدران و مادرها می توانند گوشی های هوشنند نوجوان خود را کنترل کنند. آنان می توانند با کمک این قابلیت جدید به لیست مخاطبین کاملا اشراف داشته‌ باشند و علاوه بر این تماس ها و پیام های وارده را نیز کنترل کنند.
از دیگر قابلیت های جدی سطح بندی های جدیدو لایک و دیسلایک استوری ها در اپل نیوز هستند که در این نسخه وجود دارند.
اپل در تاریخ بیست آذر WatchOS 6.1.1، tvOS 13.3، HomePod OS 13.3 و macOS 10.15.2 را نیز منتشر کرده است.
همه آپدیت ها و نسخه های جدید برای اپلی ها قابل دسترسی می باشند.

امتیاز 4 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: รับทำ SEO

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا