نرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

خدمات Offline گوگل ترنسلیت ارتقا داده شد

خدمات Offline گوگل ترنسلیت ارتقا داده شد

گوگل ترنسلیت قابلیت های ترجمه ای برنامه خود را به پنجاه و نه زبان زنده دنیا و به صورت Offline برای اندرویدی ها و آی او اسی ها ارتقا داد. در ادامه با طیف نیوز همراه باشید… .

پیش از این نیز ترجمه Offline توسط گوگل انجام می گرفت اما این بار دقت ترجمه افزایش پیدا کرده است. پس اگر جایی دور از اینترنت بودید و نیاز به ترجمه داشتید می توانید بدون اینترنت به متن مورد نظرتان دست پیدا کنید.

سیستم مترجمی شرکت گوگل دقت ترجمه خود را بالابرده است. به راحتی می توان اعلام کرد که Google برنامه گوگل ترنسلیت خود را حدود دوازده درصد بهبود بخشیده است. و حتی در چندین زبان خاص این تا حدود بیست درصد نیز رسیده است. از جمله این زیان ها می توان به هندی، تایلندی، ژاپنی، لهستانی، کره ای اشاره کرد.

منظور از دقت بهبود یافته چیست؟

گوگل ترنسلیت قابلیت های ترجمانی خود را ارتقا داده است. این بدان معناست که جمله بندی ها دقیق تر شده اند و بیشتر به زبان معمول و رایج میان مردم شباهت دارد. نحوه انتخاب کلمات و دستور زبان نیز پیشرفت داشته است.
برای افرادی که هنوز به زبان خاصی تسلط کافی ندارند شرکت گوگل فکر هایی داشته است. به راحتی می توان برای این منظور، به کلمات سخت تلفظ را توسط سیستم آفلاین Google دسترسی پیدا کرد و نحوه بیان صحیح را یاد گرفت.

برای مثال در صورتی که بخواهید بدانید کلمه سلام در زبان هندی چه می شود، با تایپ سلام و ترجمه توسط گوگل ترنسلیت با عبارت नमस्ते
رو به رو می شوید. اما اگر تسلطی بر این زبان نداشته باشید، به هیج عنوان نمیتوانید اینگونه متوجه شوید که چگونه سلام را به هندی بیان کنيد. پس Google دقیقا همین عبارت را با حروف انگلیسی می نویسد. namaste همان عبارت هندی با معنای سلام است. این قابلیت برای چند زبان دیگر از جمله عربی، بنگالی، کانادایی و… نیز امکان پذیر است.

به عنوان خاتمه کلام باید گفت، اگر قصد سفر به کشوری دارید که اصلا با زبان مردمانش آشناییت ندارید و یا با شخصی قصد دارید صحبت کنید که زبان شنا را بلد نیست، بهترین راه استفاده از این ترجمه Offline گوگل ترنسلیت است. پس اگر اندروید و یا آی او اس دارید حتما برای نصب آخرین ورژن Google ترنسلیت اقدام نمایید.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا