دوربینفناوری

معرفی جدید ترین دوربین Canon، 1DX Mark III

معرفی جدید ترین دوربین Canon، 1DX Mark III

بار دیگر در نمایشگاه CES یک محصول جدید معرفی شد. دوربین 1DX Mark III تولید شرکت Canon با مشخصاتی همچون، زوم اتوماتیک و فیلمبرداری 5.5k به تازگی رونمایی شد. بررسی مشخصات بیشتر در ادامه. با طیف نیوز همراه باشید… .

مدتی پیش اخباری مبنی بر در حال تولید بودن یک دوربین جدید از شرکت Canon منتشر شد اما اخیرا در نمایشگاه سی ای اس از این دوربین پرده برداری شد. 1DX Mark III مدل پیشرفته تری از دوربین کانن 1DX Mark II است.
جزئیات مربوط به مشخصات این محصول پرچمدار کمپانی کانن و تصاویر آن در نمایشگاه مذکور به طور کامل جهت معرفی به کاربران موجود است. از قابلیت های آن می توان به مواردی چون، ثبت عکس ها با شانزده فریم در ثانيه، ردیابی و زوم اتوماتیک، فیلم برداری با کیفیت فوق العاده 5.5k و 60 فریم بر ثانیه و تعداد زیادی قابلیت های دیگر.

1DX Mark III
بررسی مشخصات بیشتر

پرچمدار جدید شرکت Canon ، 1DX Mark III دارای یک حسگر 20.1 مگاپیکسلی می باشد که تولید کنندگان ژاپنی این شرکت نیزمژده داده اند که تصاویر ثبت شده با این دوربین نویز کمتری نسبت به دیگر مدل ها خواهد داشت. CPU در این محصول کمپانی کانن Digic X نام دارد و به فرآیند استفاده از این دوربین سرعت می بخشد. این پردازنده اگر درست بکارگرفته شود تا حدود سه برابر بهتر از Dici 6+ کاربرد دارد در نتیجه محاسبات نیز با سرعت بیشتر انجام می گیرند.

شرکت Canon با تولید دوربین 1DX Mark III توانایی پشتیبانی از بازه آی اس او از محدوده 100 تا 102400 پشتیبانی می کند که البته قابلیت افزایش و ارتقا را نیز دارد. با تولید این پرچمدار جدید خبرنگاران می توان گفت خبرنگاران باید خوشنود باشند، چون کمپانی کانن با تولید 1DX Mark III مژده یک کارکرد فوق العاده را در بازه آی اس او یعنی 6400 تا 12800 را داده است و درنتیجه کیفیت عکس ها افزایش چشمگیری خواهند داشت.

در رابطه با مشخصات دیگر نیز می توان به پورت USB 3.1, قابلیت پشتیبانی از منتقل کردن داده ها به صورت بی سیم، وجود امکان بلوتوث اطلاعات، خروجی میکروفن و جی پی اس اشاره کرد.

وزن این دوربین از مدل قبلی خود حدود نود گرم کمتر است و 1.440 کیلوگرم معرفی شده است. یک اتفاق خوب در این دوربین شرکت Canon این است که با وجود منیزیم در آن، مقاومت دربرابر گردوغبار و نفوذ ذرات خارجی و حتی ضربه و رطوبت بیشتر شده است.

زمان عرضه این گجت قدرتمند، در ماه فوریه سال میلادی یعنی بهمن ماه و با قیمت 6500 عرضه خواهد شد. پیش خرید دوربین 1DX Mark III یک کارت حافظه رم 64 گیگابایتی هدیه دربر خواهد داشت که حدود دویست دلار ارزش خواهد داشت.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا