برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

معرفی نرم افزار AppSearch برای دانلود اپلیکیشن های پرطرفدار هواوی

معرفی نرم افزار AppSearch برای دانلود اپلیکیشن های پرطرفدار هواوی

شرکت هواوی به تازگی نرم افزار کاربردی AppSearch را برای دسترسی به اپلیکیشن های محبوب مثل فیس بوک طراحی کرده است. با این برنامه کاربران گوشی های هوشمند هوآوی نیازی به گوگل پلی نخواهند داشت. با طیف نیوز همراه باشید… .

پس از تحریم های متعدد شرکت هواوی، همچنان نیز شاهد ساخت و تولید گوشی هوشمند این کمپانی هستیم. پرچمدارانی مثل میت 30 تولید می شوند اما آیا کاربران به راحتی قانع می شوند تا با وجود تحریم نرم افزار گوگل پلی و عدم دسترسی به اپلیکیشن های آن، از برند هوآوی خرید کنند؟
قطعا این تولید کننده چینی به فکر امکان دسترسی به اپلیکیشن ها نیز بوده است که کاربران نیازی به نصب فایل های اندرویدی با فرمت APK و فروشگاه های نرم افزاری جهت دسترسی به برنامه های گوگل نداشته باشند.

به این منظور نرم افزار جست و جو گر AppSearch طراحی شد. این برنامه در آلمان تست شد و به کمک آن کاربران گوشی های هوشمند هواوی می توانند به اپلیکیشن های محبوبی مثل واتس اپ و فیسبوک دسترسی پیدا کنند.

نرم افزار اپ سرچ را می توان در گوشی های هوآوی سری P40 و mate 30 و میت ایکس استفاده کرد. بنا به اطلاعات موجود قرار بود گوشی هوشمند سری P40 به زودی عرضه می شود و نرم افزار AppSearch نیز همراه با محصولات جدید هواوی رونمایی و معرفی خواهد شد. محصولات سری میت 30 نیز خارج از کشور چین فروش دور از تصوری داشته است به همین دلیل گوشی های سری پی چهل را با تجهیز به اپ سرچ به فروش خواهد رساند.

اطلاعات بیشتر

بنا بر توضیحات هواوی کاربران می توانند نرم افزار AppSearch را از اپ گالری دانلود کنند. لازم به ذکر است که از اپ سرچ نمی توان اپلیکیشن ها را مستقیما دانلود کرد، کاربران هنگام استفاده از AppSearch به لینک های ارجاع داده می شوند که بتوانند برنامه های مدنظرشان را دانلود کنند.

کمپانی هواوی منابع مختلف دانلود را ادغام کرده تا کاربران بتوانند به راحتی به اپلیکیشن های محبوبشان دسترسی پیدا کنند. همه محتواهای موجود در AppSearch از طریق اشخاص شخص ثالث یعنی فروشگاه های آمازون، APKPure ،APKMirror و فروشگاههای متعلق به هوآوی فراهم می شود.

کاربران گوشی های هواوی سری میت 30 و دیگر دیوایس ها از برنامه نه چندان معتبر LZ Play در جایگاه پلی استور استفاده میکردند. اما پس از بررسی منبع آن، این اپلیکیشن از از گوگل پلی حذف شد. به هر حال شرکن هوآوی در تلاش است تا برنامه ای طراحی کند که کاملا با قوانین ایالات متحده هماهنگی داشته باشد. در وب سایت آلمانی Huawei نرم افزار اپ سرچ در دسترس است اما پس از مدتی ویدئو آموزش استفاده از آن، از دسترس عموم خارج شد.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: 토렌트
  2. بازتاب: Sexy Gaming

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا