نرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

معرفی بهترین آنتی ویروس برای سیستم عامل ویندوز 10

معرفی بهترین آنتی ویروس برای سیستم عامل ویندوز 10

با افزایش استفاده از لپ تاپ ها و رایانه ها میزان اهمیت امینیت اطلاعات نیز رفته رفته زیاد می شود. اگر شما نیز تصمیم به استفاده از یک آنتی ویروس خوب گرفته اید این مقاله راهنمای خرید را از دست ندهید. با طیف نیوز همراه باشید.

موسسه خوش نام و با اعتبار AV-TEST چندین بررسی بر روی تمام محصولات با محتوای امنیت و البته مختص به ویندوز 10 را انتشار داد. طی بررسی ها و تجزیه و تحلیل از این موارد امنیتی سه مورد قادر به دریافت بالاترین امتیاز ها شدند.
تست AV محصولات را از سه لحاظ مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد.
رتبه کامل با رقم 6 از 6 می تواند به محصولی تعلق گیرد که از سه جنبه به طور کامل مورد تأیید قرار گرفته باشد.

آنتی ویروس

محافظت، میزان اثر گذاری بر سرعت و کارکرد و قابلیت استفاده ساده یه موردی هستند که می توانند یک آنتی ویروس را از لحاظ رتبه إی وی تست متمایز سازند. این ضد ویروس ها در قبال حملات بدافزارهای غریبه یا شناخته نشده همچنين از لحاظ شناخت ویروس های با طیف وسیع آلودگی و تشخیص های دروغین و کاذب بررسی و تأیید شده اند.

کدام محصولات بالاترین رتبه را اخذ کردند؟

سه محصول معتبر و پرکاربرد شامل Bitdefender Internet Security ،Kaspersky Internet Security و Symantec Norton Security در سری تست های AV توانسته اند بالاترین رتبه یعنی رقم 6 را دریافت نمایند. پس این سه محصول را می توانید با خیالی آسوده برای ویندوز ده سیستم عاملتان نصب و استفاده کنید.

مقام دوم در رتبه بندی به کدام محصولات تعلق می گیرد؟

پس از سه محصول برتر بالا که مجموعا هجده امتیاز را به خود اختصاص داده اند، آنتی ویروس های زیر در سطح پایین تر این رده بندی با امتیاز هفده و نیم قرار میگیرند. این محصولات شامل Avast Free Antivirus ،McAfee Internet Security ،Trend Micro Internet Security و Microsoft Windows Defender هستند.

پیش فرض

پس از یک نصب موفق ویندوز ده حتما متوجه نصب همزمان ویندوز دفندر به صورت خودکار و پیش فرص شده اید. مایکروسافت با این آنتی ویروس توانسته رتبه شش را بخاطر امکان استفاده آسان و سرعت خوب و رتبه پنج و نیم را برای محافظت کسب کند.

بدترین موارد

با توجه به بررسی های به عمل آمده بدترین عملکرد را می توان به Protected.net Total AV با کسب جمع رتبه های 13 و نیم از 18 و پس از آن PC Matic با امتیاز چهارده از هجده در رده بندی های آخر قرار می گیرند.

آنتی ویروس

شاید شما نیز به این مسئله فکر کی می کنید که با وجود یک آنتی ویروس پیش فرض معتبر مثل ویندوز دیفندر چه نیازی محصولات اضافه است؟ در جواب باید گفت نصب یک آنتی ویروس خوب و گیرا نه تنها کار نامعقولی نیست بلکه بسیار می تواند برای امنیت خاطر لازم باشد. چرا که با توجه به بررسی های مختلف مشخص شده است که، Windows Defender باعث می شود نصب اپلیکیشن ها و نرم افزار ها را در وجود سخت افزارهای کم قدرت تر، کمی با کندی سرعت مواجه شوند. این کاهش سرعت تا 33 درصد اعلام شده است‌. کندی سرعت برای سخت افزارهای با قدرت بالاتر نیز حدود 31 درصد میباشد که این عدد از متوسط 25 درصد اعلام شده بیشتر است.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. Hiya! I know this is kinda off topic nevertheless I’d
    figured I’d ask. Would you be interested in trading
    links or maybe guest authoring a blog post or vice-versa?
    My blog goes over a lot of the same subjects as yours
    and I think we could greatly benefit from each other.
    If you happen to be interested feel free to shoot me an e-mail.

    I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!

  2. Howdy! I know this is sort of off-topic but I had to ask. Does running
    a well-established blog such as yours require a massive amount work?
    I’m completely new to operating a blog but I do write
    in my diary everyday. I’d like to start a blog
    so I will be able to share my own experience and views
    online. Please let me know if you have any kind of recommendations or tips for brand new aspiring bloggers.
    Thankyou!

  3. بازتاب: lsm99
  4. بازتاب: pinks dispensary photos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + چهار =

دکمه بازگشت به بالا