نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل از جایگزینی Drive for Desktop به جای نرم افزار Drive for Windows 10 خبر داد

یکپارچه سازی نرم افزاری Google Drive

گوگل از جایگزینی Drive for Desktop به جای نرم افزار Drive for Windows 10 خبر داد

شرکت Google قصد دارد تا به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران، برنامه Drive for Desktop را جایگزین نرم افزار Drive for Windows 10 کند. در ادامه به بررسی بیشتر جزئیات این خبر می پردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

کمپانی گوگل برای در دسترس قرار دادن امکانات بهتر و همچنین راحتی کار کاربران خود، قصد دارد تا نرم افزار جدید Drive Flie Stream را که بر پایه کاربران سازمانی Google Suite است را جایگزین برنامه معروف Google Drive for Windows 10 کند. بر اساس اخبار منتشر شده، این تصمیم گوگل مبتنی بر افزایش دورکاری بوده است. نرم افزار جدید گوگل درایو که با نام درایو برای دکستاپ معرفی شده است، دارای ویژگی های جدیدی همچون بکاپ گیری عکس ها به درون Google Photos به شکل خودکار و همچنین قابلیت لاگین شدن از طریق اکانت عادی و سازمانی است.

از دیگر ویژگی های جدید برنامه Drive for Desktop می توان به امکان آپلود کردن از طریق دیوایس ها USB، همگام سازی پوشه هایی مانند داکیومنت، دکستاپ و درایو، آپلود عکس ها و فیلم ها در Google Photos یا Google Drive و در نهایت پشتیبانی از چند اکانت را اشاره کرد.

بر اساس خبر منتشر شده از طرف Google، اقدام یکپارچه سازی نرم افزارهای همگام ساز خود مانند Drive File Stream و Backup and Sync را در جهت کاربردی تر کردن آن ها برای کاربران خود اعلام کرده است. از نکات مهم این اتفاق می توان در دسترس قرار گرفتن این قابلیت برای کاربران سازمانی و عادی اشاره کرد که بدون هیچ گونه مانعی به نرم افزار Drive for Desktop دسترسی خواهند داشت. قرار است در سال جاری میلادی، ابتدا کاربران سازمان از این قابلیت بهرمند شوند و در ادامه کاربران عادی نیز به این ویژگی دسترسی پیدا خواهند کرد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: 늑대닷컴
  2. بازتاب: aksara178

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + دو =

دکمه بازگشت به بالا