نرم افزار و اپلیکیشننرم افزارهای ویندوزی

می توانید از طریق نسخه وب مایکروسافت تیمز به صورت نامحدود ارتباط تصویری برقرار کنید

اضافه شدن نسخه وب و دسکتاپ Microsoft Teams

می توانید از طریق نسخه وب مایکروسافت تیمز به صورت نامحدود ارتباط تصویری برقرار کنید

شرکت مایکروسافت برای ایجاد رقابت با برنامه زوم، قابلیت تماس ویدئویی نامحدود را به برنامه Microsoft Teams اضافه کرده است. مایکروسافت تیمز امکان برقراری ارتباط تصویری را از طریق نسخه وب خود به افرادی که حتی حساب کاربری ندارند، به صورت نامحدود و رایگان می هد. برای بررسی بیشتر این قابلیت با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت مایکروسافت برنامه Microsot Teams را برای ارتباط ها درون سازمان طراحی و ارائه کرده بود. با توجه به همه گیری ویروس کرونا، این شرکت نسخه موبایلی آن را عرضه کرد و این امکان را به تمام افرادی که قصد استفاده از قابلیت تماس ویدئویی مایکروسافت تیمز و ایجاد حساب کاربری داخل آن را داشتند، داد.

microsoft teams

اکنون مایکروسافت، نسخه تحت وب و دستکاپ این برنامه را عرضه کرده است تا بتواند طیف بیشتری از کاربران را به سمت برنامه Microsoft Teams بکشاند. بر همین اساس کاربران می توان به شکل رایگان و نامحدود (حداکثر 300 نفر) در روز تماس گروهی برقرار کنند. قابل ذکر است که برای ایجاد تماس ویدئویی و ایجاد گروه، فرد ایجاد کننده گروه باید حساب کاربری داشته باشد اما افرادی که به گروه اضافه می شوند نیازی به داشتن حساب کاربری برنامه مایکروسافت تیمز را ندارند و می توانند بدون هیچ مانعی به تماس گروه اضافه شوند.

همچنین مایکروسافت برای ارتقا این برنامه، قرار است قابلیت Toghether Mode Teams را به مایکروسافت تیمز اضافه کند و کاربران می تواند در یک فضای مجازی مشترک با یکدیگر به تبادل نظر و اطلاعات بپردازند.
با توجه به اضافه شدن نسخه وب و دسکتاپ برنامه مایکروسافت تیمز و همچنین امکان اضافه شدن افراد بدون حساب کاربری به گروه تماس ویدئویی، این شرکت قدمی محکم برای رقابت با برنامه زوم و سایر برنامه های دیگر مانند گوگل میت و سیسکو برداشته است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫24 نظرها

  1. بازتاب: Kingmaker
  2. بازتاب: สล็อตbetflik
  3. Hey there would you mind stating which blog platform you’re working with?

    I’m going to start my own blog soon but I’m having a
    tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your layout seems different
    then most blogs and I’m looking for something completely unique.
    P.S My apologies for getting off-topic but I had to
    ask!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا