نرم افزار و اپلیکیشن

مایکروسافت، نرم افزار اکسل را به روز رسانی کرد

مایکروسافت، نرم افزار اکسل را به روز رسانی کرد

اخیرا پس از مدت ها انتظار کاربران Excel شرکت مایکروسافت قابلیتی اضافه کرد که به کمک آن بتوان فایل های pdf را در اکسل پیاده سازی کرد و اقدام به پردازش آنها کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

اکسل سرانجام مجهز به یکی از قابلیت های پرطرفدار شد. از این پس کاربران می توانند داده های خود در فایل های PDF را به Excel تبدیل کنند. برای دسترسی به این قابلیت از مایکروسافت ابتدا وارد نرم افزار اکسل شده و به برگه DATA رفته و گزینه Get Date را انتخاب کنید. حالا از میان موارد پیش رو گزینه Form File را انتخاب کنید.

قابلیت ها

در نسخه 2016 اکسل شرکت مايکروسافت امکان اتصال به دیگر داده ها و انجام تغییرات و عملیات مختلف روی آن ها به وسیله Get & Transform را ایجاد کرد. کاربران برای دسترسی به این قابلیت در Excel میبایست افزونه ای را نصب میکردند. اما جالب است بدانید تبدیل PDF به فایل اکسل احتیاجی به هیچ افزونه و برنامه جانبی نخواهد داشت و ویژگی است که داخل این نرم افزار نهادینه شده است.

از دیگر قابایت های این برنامه مایکروسافت این است که از این به بعد کاربران می توانند ارائه پاورپوینتی خود و در واقع نمایش آن را با Surface Earbuds کنترل و مدیریت کنند.
مدتی پیش شرکت مايکروسافت Surface Earbuds را عرضه کرد. سرفیس ایرباد یک گجت شنیداری است که از ژست های حرکتی پشتیبانی می کند، اکنون با وجود به روز رسانی های جدید، پاورپوینت ها از دور و با تغییرات ژست های حرکتی قابل کنترل می باشد.

با توجه به توضیحات شرکت Microsoft:

اگر قصد دارید در هنگام ارائه و توضیحات مقاله ای که آماده کرده اید از ماوس استفاده کنید و عین حال برای جذاب تر شدن جلسه ای که برگزار میکنید حرکت کنید، می توانید برای ورق زدن اسلاید ها از Surface Earbuds استفاده کنید . خیلی راحت می توانید با ژست های حرکتی پاورپوینت را مدیریت کنید همچنین با ضربه زدن می توانید ویدئو یا موسیقی را اجرا کنید.

امتیاز 4 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: 999bet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا