فناوریموبایل

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی Galaxy A21 S سامسونگ

انتشار اطلاعاتی جدید از گوشی Galaxy A21 S سامسونگ

یکی از افشاگران اخبار دنیای گوشی های هوشمند به تازگی اطلاعاتی تازه از Galaxy A21 S سامسونگ منتشر کرده است که در ادامه این بخش به معرفی این مشخصات خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

در فصل پاییز گذشته گوشی هوشمند گلکسی A20 S با صفحه نمایشی با ابعاد بزرگتر و همچنین یک دوربین بیشتر از گوشی Galaxy A20 سامسونگ رونمایی و عرضه شد. اکنون با او رفتن برخی اطلاعات تازه، می توانیم شاهد اخبار منتشر شده از برخی قابلیت های مربوط به گلکسی ای 21 اس سامسونگ باشیم.

مشخصات

گوشی هوشمند Galaxy A21 S دارای صفحه نمایش بزرگتر از نسخه قبلی و با ابعاد 6.55 اینچ می باشد. پنل IPS وارای وضوح تصویر HD plus و رزولوشن 1600 در 720 پیکسل می باشد.

در پنل پشتی Galaxy A21 S ماژول دوربین سه گانه با کیفیت دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین 2 مگاپیکسلی با سنسور عمقی وجود دارد. دوربین جلو نیز کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد.

خصوصیات فنی

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از اسم پردازنده در دسترس نیست اما می دانیم حافظه داخلی گوشی هوشمند گلکسی ای 21 اس 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی می باشد. البته برای گوشی هوشمند Galaxy A21 S سامسونگ همچنین می توان کارت حافظه جداگانه برای ارتقای فضای ذخیره سازی در نظر گرفت. از دیگر مشخصات قابل ذکر درگاه مایکرو یو اس بی است که با توجه به این مورد که حتی گلکسی اس 20 اس نیز با در گاه یو اس بی سی عرضه شده، این ویژگی مورد توجه قرار گرفته می شود.

آنطور که به گوش می رسد ظرفیت باتری از 4000 میلی آمپر به 5000 میلی آمپربر ساعتدارتقا پیدا کرده است و این یعنی یک ارتقای ظرفیت چشم گیر نسبت به گلکسی ای 20 اس. از دیگر قابلیت ها می توان به امکان پشتیبانی از NFC, سیم کارت دوتایی، بلوتوث 5 و وجود جک سه و نیم میلی متری صدا اشاره کرد.

گوشی هوشمند Galaxy A21 S در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: cartel carts
  2. بازتاب: click here now
  3. بازتاب: cheapest passport to buy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 7 =

دکمه بازگشت به بالا