فناوریموبایل

معرفی محصولی جدید از شرکت سامسونگ به نام، Galaxy M31

معرفی محصولی جدید از شرکت سامسونگ به نام، Galaxy M31

در بنچمارک گیگ بنچ یک محصول جدید از شرکت سامسونگ به نام Galaxy M31 دیده شد که در این بخش با مشخصات آن آشنا خواهیم شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

در ماه های فوریه و ژانویه سال جاری دو گوشی Galaxy M30 و Galaxy M30 S معرفی شدند. با در نظر گرفتن تاریخچه فعالیت های شرکت سامسونگ می توان انتظار داشت که در آینده ی نزدیک این کمپانی یک محصول جدید دیگر با نام M 31 رونمایی و عرضه کند علاوه بر این در بنچمارک گیگ بنچ نیز Galaxy M31 مشاهده شد و رخی نشان داد. حضور نام گلکسی ام 31 در لیست بنچمارک می تواند نشان از این باشد که رونمایی این محصول نزدیک است.

بر روی گوشی هوشمند گلکسی مذکور توسط گیگ بنچ آزمایش هایی صورت گرفته که هر کدام امتیاز هایی را به خوداختصاص داده‌ است. گلکسی ام سی و یک مدل SM-M315F در تست های یک هسته ای امتیاز 348 و در تست چند هسته ای رتبه 1214 را به خود اختصاص داده است. اسناد موجود در پایگاه اطلاعات بنچمارک Galaxy M31 همراه با ورژن ده اندروید و حافظه رم شش گیگابایتی عرضه خواهد شد.

مشخصات بیشتر

از دیگر شواهد موجود این گوشی هوشمند می توان به پردازنده اسنپدراگون 655 کوالکام اشاره کرد. به نظر می رسد شرکت سامسونگ می خواهد، این گوشی هوشمند را با پردازنده اکسینوس 9611 عرضه کند.

از آنچه که توسط مستندات این بنچمارک قابل استناد است تنها می توان به موارد گفته شده و کیفیت دوربین 48 مگا پیکسلی، دوربین جلوی 12 مگا پیکسلی اولتراواید، و حسگر تشخیص عمق پنج مگا پیکسلی در گوشی هوشمند Galaxy M31 اشاره نمود.

گوشی گلکسی M30s همانطور که می دانید دارای یک باتری با ظرفیت شش هزار میلی آمپر بر ساعت می باشد که البته از لحاظ عملکردی بسیار قدرتمند نیز عملکرده است. حال در رابطه با گلکسی ام 31 نیز احتمال می رود که از همین گنجایش باتری استفاده شود.
اطلاعات دیگری از این گوشی هوشمند در دست رس نیست و همچنین قیمت و رنگ بندی آن هنوز مشخص نشده است. اخبار جدیدتر را در آینده در طیف نیوز دنبال کنید. با ما همراه بمانید… .

امتیاز 3.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: 호두코믹스
  2. بازتاب: sci-diyala
  3. بازتاب: url

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا