فناوریموبایل

اخبار جدیدی از گوشی ریلمی 5s در آستانه معرفی رسمی آن منتشر شد

اخبار جدیدی از گوشی ریلمی 5s در آستانه معرفی رسمی آن منتشر شد

چیزی تا رونمایی رسمی گوشی ریلمی 5s باقی نمانده است که مشخصات جدیدی از گوشی Realme 5s منتشر شده است که می توان به بهره گیری این گوشی از تراشه Snapdragon 665 اشاره کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات گوشی Realme 5s

این گوشی که قرار است در عرضه اولیه توسط فروشگاه Flipkart ارائه شود، یکسری از مشخصات گوشی ریلمی 5s که از قبل فاش شده بود، توسط این فروشگاه مورد تائید قرار گرفته است. گوشی Realme 5s در پنل جلویی خود به یک صفحه نمایش 6.51 اینچی با کیفیت وضوح HD مجهز می باشد. در پنل پشتی این گوشی ما شاهد حضور چهار دوربین هستیم که دوربین اصلی آن به یک لنز 48 مگاپیکسلی مجهز می باشد.

گوشی ریلمی 5اس برای تامین انرژی خود به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است، که یکی از قدرتمندترین باتری های موجود در بازار خواهد بود. در جدیدترین خبر منتشر شده از مشخصات گوشی Realme 5s می توان به تراشه به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند اشاره کرد. بر اساس خبر انتشار یافته، گوشی ریلمی  5اس در بخش پردازنده از یک تراشه Snapdragon 665 به عنوان قلب تپنده خود بهره می برد. البته گفتنی است که پوستر منتشر شده در سایت فروشگاهی Flipkart، از حضور پردازنده Snapdragon 655 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند خبر می دهد؛ اما با توجه به ویدئو تبلیغاتی تازه انتشار یافته در سایت Flipkart، به بهره گیری گوشی ریلمی 5اس از پردازنده Snapdragon 665 خبر می دهد.

قرار است این گوشی هوشمند در سه رنگ بنفش، آبی و قرمز در دسترس علاقمندان قرار گیرد. قرار است از گوشی
ریلمی 5اس در تاریخ 20 نوامبر (29 آبان ماه) به طور رسمی رونمایی شود. در ادامه می توانید ویدئو تبلیغاتی این گوشی هوشمند را مشاهده کنید.
امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫15 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it’s truly informative.
    I’m gonna watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future.
    Many people will be benefited from your writing. Cheers!

  3. بازتاب: Magic Mushrooms Blue
  4. بازتاب: 토렌트 사이트
  5. بازتاب: Hunter898
  6. بازتاب: pgslot
  7. بازتاب: ข่าวบอล
  8. بازتاب: sig p320 for sale

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا