دسته‌بندی نشدهفناوریموبایل

مشخصات فنی گوشی شیائومی نوت 9 پرو + ویدئو آنباکسینگ

مشخصات فنی گوشی شیائومی نوت 9 پرو + ویدئو آنباکسینگ

در این مطلب به جعبه گشایی گوشی شیائومی نوت 9 پرو پرداخته می شود و همچنین یکسری از مشخصات فنی ردمی Note 9 Pro را ارائه می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

مشخصات فنی گوشی Redmi Note 9 Pro

گوشی شیائومی نوت 9 پرو برای نمایش اپلیکیشن ها از یک نمایشگر 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2400*1080 پیکسل و تراکم 395ppi بهره می برد. صفحه نمایش گوشی نوت 9 پرو از نوع Infinity-O است که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی واید داخل روزنه O شکل آن تعبیه شده است. این گوشی هوشمند به فناوری محافظ صفحه گوریلا گلس 5 مجهز است که گوشی Redmi Note 9 Pro را در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند.

تراشه به کار رفته در گوشی ردمی نوت 9 پرو از نوع تراشه 8 نانومتری Snapdragon 720G است که پردازش اطلاعات بر عهده آن است. در بخش حافظه، این گوشی هوشمند از رم 4/6 گیگابایتی و حافظه ذخیره ساز 64/128 گیگابایتی بهره می برد. پردازنده گرافیکی به کار رفته در گوشی شیائومی نوت 9 پرو از نوع Adreno 618 است که در اجرای بازی ها نقش اصلی را برعهده دارد. این گوشی هوشمند برای افزایش ذخیره اطلاعات از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی می کند.

در پنل پشتی گوشی نوت 9 پرو یک ماژول دوربین مربعی شکل تعبیه شده است که چهار لنز دوربین در آن قرار گرفته است. دوربین اول به لنز 48 مگاپیکسلی Wide، دوربین دوم به لنز 8 مگاپیکسلی Ultrawide، دوربین سوم به لنز 5 مگاپیکسلی Macro و دوربین چهارم به لنز 2 مگاپیکسلی Depth مجهز است. ویژگی های دیگری که دوربین این گوشی هوشمند از آن بهره می برد می توان به تصویربرداری پانوراما و HDR و فلش LED اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

گوشی شیائومی نوت 9 پرو انرژی خود را از یک باتری 5020 میلی آمپر ساعت تامین می کند که از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. حسگر اثر انگشت در این گوشی هوشمند در حاشیه کناری آن قرار گرفته است. رابط کاربری به کار رفته در گوشی نوت 9 پرو از نوع MIUI 11 بر پایه اندروید 10 است. در ادامه می توانید ویدئو مربوط به آنباکسینگ این گوشی هوشمند را مشاهده کنید:

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫80 نظرها

  1. Hi there! I could have sworn I’ve visited this site before but after going through many of
    the posts I realized it’s new to me. Regardless, I’m definitely delighted I discovered it and I’ll be bookmarking it and checking
    back often!

  2. Hello there! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for this website?
    I’m getting sick and tired of WordPress because I’ve had problems
    with hackers and I’m looking at alternatives for
    another platform. I would be fantastic if you could point me in the
    direction of a good platform.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا