برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

مشکلات امنیتی توییتر برای سیستم عامل اندروید برطرف شد

مشکلات امنیتی توییتر برای سیستم عامل اندروید برطرف شد

جدیدترین آپدیت برنامه توییتر مشکل آسیب پذیری امنیتی را برای اندرویدی ها برطرف کرد. جزئیات این خبر نرم افزار Twitter را این قسمت با هم بررسی خواهیم کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

ضعف امنیتی که اخیرا توییتر آن را برطرف کرده، اندرویدی ها را دچار مشکل کرده بود. پیش از این حساب کاربری توییتری ها، فعالیت هایشان در توییتر و ارسال پیام هایشان چک می شد. علت این اختلال نیز طبق گفته Twitter بخاطر وجود کد های تخریب کننده در قسمت های ذخیره سازی برنامه بود، این فرآیند پیچیده تنها مربوط به اندروید و اندرویدی ها می شد. مشکل بزرگ تر آن بود که هکر ها می توانستند حتی به موقعیت مکانی شخص و توییت های مراقبت شده در برنامه توییتر نیز دسترسی پیدا کنند.

آیا این اختلالات مشکل ساز شده اند؟

طبق آنچه که توییتر اعلام داشته است، تا به حال خبری از یک حمله مخرب یا سودجویی خاصی از کاربران سیستم عامل اندروید اطلاع داده نشده است. پس تمامی اقدامات مربوط به این به روز رسانی ها صرفا جهت پیشگیری بوده و برطرف کردن ضعف های امنیتی تنها برای اطمینان خاطر بیشتر بوده است.

نرم افزار Twitter برای محکم کاری و پشتیبانی بیشتر، کاربرانی را که احساس می کنند به علت ضعف مذکور دچار آسیب شده اند را ساپورت می کند و راهکار هایی را برای حفظ امنیت حساب کاربری خود ارائه خواهد داد. در رابطه با این اختلال آی او اسی ها کاملا خیالشان راحت باشد، چرا که این اختلال مربوط به سیستم عامل آن ها نمی‌شود.

اگر کاربر خود متوجه مشکل به وجود آمده نشد چه اتفاقی رخ می دهد؟

در صورتی که در برنامه توییتر خود متوجه شود که یک حساب کاربری دچار مشکل شده است و یا مورد سوء استفاده قرار گرفته است، پیامی برای کاربر ارسال می کند و راهکار ها و دستورالعمل های لازمه را ارسال خواهد کرد و کاربر می بایست تمام مراحل را برای رفع مشکلات موجوده طی کند. شما کاربر عزیز طیف نیوز می توانید جهت اطمینان خاطر تنها از جدیدترین و آخرین نسخه آپدیت شده نرم افزار Twitter استفاده کنید.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: 웹툰 미리보기
  2. بازتاب: max muay thai stadium

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − دو =

دکمه بازگشت به بالا