سخت افزار

آشنایی با ماوس هترون مدل HMW120SL

مشخصات، قیمت و خرید ماوس بی صدای هترون

آشنایی با ماوس هترون مدل HMW120SL

بخش اعظمی از فعالیت های بشر این روز ها به کارهای رایانه ای بر میگردد و این خود نشان دهنده درصد بسیار بالای استفاده از تجهیزات مختلف رایانه ای می باشد. ماوس ها یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی هستند که اگر درست انتخاب شوند، سرعت، دقت و راحتی کار را به دنبال دارند. در این بخش با ماوس هترون مدل HMW120SL آشنا خواهیم شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

خرید ماوس نیازمند دقت و توجه زیادی است، چرا که سلامتی دستان شما در دست موس هاست. وقتی شما به مدت طولانی با کامپیوتر کار می کنید، گرفتن موس در دست و استفاده از آن مچ دست را خسته می کند، چنانچه خرید ماوس جدی گرفته نشود و یکی از انواع درجه پایین آن تهیه شود، به مرور دست شما دچار آسیب خواهد شد.

ماوس هترون یک ماوس بی سیم است که برای استفاده بسیار راحت می باشد. شما می توانید با ماوس بی صدا ی هترون مدل HMW120SL در کسری از دقیقه بی نهایت کلیک کنید بدون اینکه هیچ یک از اطرافیانتان از صدای موس آزرده شوند و یا حتی متوجه کلیک کردن شما شوند

ماوس HMW120SL از این جهت طرفدار دارد که یک ماوس بی سیم است و فضای میز کارتان را شلوغ نمیکند و جلوه زیبایی نیز به میز شما به خاطر عدم تعدد سیم ها خواهد داد.

بررسی مشخصات بیشتر ماوس بی صدا ی هترون

حتما می دانید که میزان DPI دقت یک نقطه در اینچ را در موس نشان می دهد. هر چه DPI یا Dost Per Inch زیادتر باشد، دقت و همچنین سرعت موس نیز زیادتر خواهد بود. در ماوس هترون یا همان ماوس بی سیم HMW120SL میزان دی پی آی هزار تا هزار و ششصد می باشد.

از مشخصات دیگر که لازم است قبل از خرید ماوس بدانید دکمه های فوروارد و بکوارد هستند که در ماوس هترون با قرار گرفتن در سمت چپ، مناسب برای وب گردی در اینترنت بوده و بازی کردن با آن بسیار آسانتر خواهد بود. به طور کل طراحی ماوس بی صدا ی هترون به گونه ای می باشد که چنانچه طولانی مدت نیز از آن استفاده کنید، احساس خستگی نخواهید کرد.
رنگ آن مشکی بوده و اندازه این محصول 32 در 67 در 101 است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 14 =

دکمه بازگشت به بالا