حافظه

معرفی و خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD330

جعبه گشایی هارد HD330

معرفی و خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD330

یکی از دستگاه هایی که می توان برای جبران کمبود فضای داخلی سیستم های کامپیوتری تهیه و از آن بهره برد، هارددیسک اکسترنال است. در این مقاله می خواهیم به معرفی هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD330 بپردازیم و همچنین در ادامه نیز ویدئویی از جعبه گشایی هارد ADATA HD330 قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی امکانات و قابلیت های ADATA HD330 External Hard

ای دیتا هارد HD330 را در ابعاد 132.7×88.9×16.2 میلی متر و وزن 189.8 گرم تولید کرده است. این دیوایس با توجه به ابعاد و وزنی که دارد، به راحتی توسط کاربر قابل حمل است. هارد اکسترنال ای دیتا مدلHD330 با بدنه ای مقاوم و پوششی از لایه سیلیکونی عرضه می شود که آن را در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع محافظت می کند. این External Hard ظاهر کاربر پسندی داشته و همچنین لایه سیلیکونی آن دارای طرح های جذابی نیز است.

نحوه اتصال هارد HD330 به دیوایس های دیگر، از طریق کابل USB امکان پذیر است. این هارددیسک اکسترنال از درگاه USB 3.1 پشتیبانی می کند که در انتقال اطلاعات با سرعت بالا، نقش مهمی را ایفا می کند. از ویژگی های دیگر ADATA HD330 External Hard می توان به قابلیت AES Encryption اشاره کرد که امنیت اطلاعات را در زمان انتقال آن ها تامین می کند. این هارد با نرم افزاری به نام HDDtoGo ارائه می شود که با رمزگذاری AES 256 بیتی از اطلاعات پر اهمیت محافظت می کند. از دیگر قابلیت های آن می توان به سنسور شوک اشاره کرد که در صورت وارد شدن ضربه یا سقوط از ارتفاع، انتقال اطلاعات متوقف شده و مجدد زمانی که وضعیت هارد استیبل شد، انتقال اطلاعات از سر گرفته می شود.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD330 به هد 2.5 اینچی با سرعت چرخش 5400 دور دقیقه مجهز شده است. همچنین در این External Hard از چهار نشانگر LED استفاده شده که وضعیت هارد را به کاربر نمایش می دهند.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD770G ظرفیت 1 ترابایت

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD770G ظرفیت 1 ترابایت

هارد اکسترنال ADATA مدل HD330 ظرفيت 1 ترابايت

هارد اکسترنال ADATA مدل HD330 ظرفيت 1 ترابايت

هارد اکسترنال Western Digital مدل My Passport WDBYFT0040B ظرفيت 4 ترابايت

هارد اکسترنال Western Digital مدل My Passport WDBYFT0040B ظرفيت 4 ترابايت

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: buy weed online
  3. بازتاب: try here
  4. بازتاب: 웹툰 사이트
  5. بازتاب: ขายคอนโด
  6. بازتاب: kojic acid soap

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا