فناوریموبایل

بررسی جزئیات دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ

بررسی جزئیات دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ

سامسونگ و شیائومی در طی یک همکاری با یکدیگر خبر ساز شدند. ویژگی ها و خصوصیات حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی samsung در این بخش بررسی و معرفی خواهند شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

در حالی که گوشی Mi Note 10 هنوز در مرحله پیش فروش است کمپانی سامسونگ تصمیم گرفت تا چندین خبر جدید از این گوشی منتشر کند. موردی که باید بدان اشاره کنیم این است که دوربین 108 مگاپیکسلی در موقعیت های با نوردهی کم نیز می تواند تصاویر خوبی ثبت نماید. این مورد مهمی است که دوربین این گوشی وضوح تصویر. مشابه دوربین های حرفه ای دارد.

سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright HMX نام گرفته است. خصوصیت جالبی که دارد این است که پیکسل های مجاور را تفکیک می کند و مانع از ایجاد تداخل می شود. همان طور که از اسمش پیداست این سنسور از نوع ISOCELL پلاس می باشد و تلفات و بازتاب های انوار را کاهش می دهد و. سامسونگ مفتخر است که اولین گوشی با دوربین با ویژگی های دوگانه Native ISO و با نام Smart-ISO را به خود اختصاص داده است.

سایر مشخصات

آنالوگ قبل از اینکه حسگر ها روشنایی پیکسل ها به اطلاعات دیجیتال تبدیل شوند، تقویت می یابد. از دیگر خصوصیات این حسگر می توان به این مورد اشاره کرد که دو سطح با ویژگی های دوگانه مذکور در بالا، باعث می شوند حسگر حساییت خود به نور را در شرایط کم نور کاهش دهد. درنتیجه باکمک دوربین 108 مگاپیکسلی یک شرایط تقویت کننده برای سایه ها و نقاط برجسته، ایجاد می گردد.

این سنسور Quad Bayer می باشد که توسط کره ای ها Tetra Cell نام گرفته است. این فناوری چهار پیکسل را با فیلتر رنگ مشترک نمایش می دهد. در نتیجه پردازش عکس های چهار پیکسل 0.8 میکرومتر ادغام شده و در یک پیکسل 1.6 میکرو متر قرار می‌گیرند. با این روش عملکردی عکاسی در نور کم تنظیم خواهد شد. در نهایت پس از این اتمام عملکرد جالب تصاویر 27 مگاپیکسلی ارائه می شوند.

زوم خودکار

خصوصیت Super-PD این امکان را می دهد که حتی در نور کم نیز زوم به خوبی انجام گیرد. سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ بزرگترین حسگر دوربین گوشی های هوشمند به حساب می آید. دیوایسی که در فیلم های منتشر شده مشاهده می‌کنید گوشی واقعی و درواقع اس 11 نیست. ویدئوی مربوط به این خبر را مشاهده کنید و با به عمق خصوصیات سنسور ISOCELL Bright HMX پی ببرید.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا