فناوریلپ تاپ

جدیدترین لپ تاپ هواوی، MateBook X Pro معرفی شد

جدیدترین لپ تاپ هواوی، MateBook X Pro معرفی شد

شرکت هواوی پنج اسفند سال جاری اقدام به معرفی چند محصول جدید خود کرده است. لپ تاپ جدید Huawei MateBook X Pro نیز در این رویداد معرفی شد. در ادامه به جزئیات این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

رویداد اخیر شرکت هواوی به علت شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین و با یک ویدئو کنفرانس برگزار شد. یکی از اصلی ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه MWC 2020 لپ تاپ Huawei MateBook X Pro بوده است. میت بوک ایکس پرو در مقایسه با قبل قدرت پردازش بالاتری دارد و از ویژگی ها و کاربرد های جدیدی نیز برخوردار است.

سیر تولید و تحول

حدود دو سال پیش این لپتاپ هوآوی با به عنوان یک نوت بوک با قابلیت فول ویو معرفی شد. به همین علت نیز به سرعت طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. فول ویو بودن لپ تاپ هواوی MateBook X Pro و بدون حاشیه بودن آن و دیگر قابلیت هایی همچون وزن کم و امکان انتقال ساده و توان پردازش نسبتا عالی، همه و همه موجبات این محبوبیت را فراهم کرد.

MateBook X Pro

قبل تر و پیش از تولید میت بوک ایکس پرو تولید کنندگان و طراحان نوت بوک ها و لپتاپ ها توجه آنچنانی به بدون حاشیه بودن، فول ویو بودن و ظاهر زیبای نمایشگر نمی کردند. با توجه به این مسئله ظهور MateBook X Pro موجب شد تا توجه همگان به سمت سویی جدید متمایل شود و با تولید نسخه جدید و معرفی آن در نمایشگاه اخیر نیز جایگاه هواوی پایدارتر شود.

MateBook X Pro

مشخصات ظاهری

در یک نگاه لپ تاپ جدید هوآوی میت بوک ایکس پرو بسیار به نسخه قبلی آن شباهت دارد. ابعاد 13.9 اینچی صفحه نمایش تاچ با حداقل حواشی و لبه ها در پنل جلو، اولین چیزی است که بدان توجه می شود. ماکسیمم مقدار روشنایی مانیتور MateBook X Pro چهارصد و پنجاه نیت اعلام شده است. ضخامت بدنه تنها 14. 6 میلیمتر بوده و با وجود ابعاد نه چندان کوچکی که دارد وزن آن تنها یک کیلو و سیصد گرم می‌باشد. رنگ بندی این دستگاه نیز مانند نسخه قبلی نقره ای و خاکستری است به علاوه یک رنگ سبز نیز به این محصولات در مدل جدید اضافه شده است.

MateBook X Pro

قابلیت ها و مشخصات فنی

وضوح تصویر در نمایشگر این محصول هواوی 3000 در 2000 می باشد. از دیگر مشخصات می توان به اسکنر اثر انگشت که در دکمه پاور دستگاه قرارداده شده، اشاره کرد. جهت حفظ بیشتر امنیت شخصی کاربران دوربین به صورت پاپ آپ و در یکی از کلید های کیبورد لپ تاپ MateBook X Pro تعبیه شده است. تعداد درگاه ها همان یک پورت USB A و دو درگاه USB C می باشند.

لپ تاپ میت بوک ایکس پرو بر اساس پردازنده و گرافیک کارت به سه گروه تقسیم می شود که در سه مدل حجم RAM شانزده گیگابایت می باشد.

1. مدل اول با پردازنده Core i5 اینتل ، و با پانصد و دوازده گیگابایت حافظه داخلی، بدون پردازنده گرافیکی منحصر به فرد، قیمت این لپ تاپ MateBook X Pro 1499 یورو اعلام شده است.

2. مدل بعدی نیز با پردازنده Core i5 اینتل و پانصد و دوازده گیگابایت حافظه داخلی، و با پردازنده گرافیکی اختصاصی انویدیا GeForce MX250. قیمت این محصول هوآوی 1699 یورو اعلام شده است.

3. مدل دیگر با پردازنده Core i7 اینتل و یک ترابایت حافظه داخلی، و پردازنده اختصاصی انویدیا GeForce MX250. قیمت این مدل از سری لپتاپهای میت بوک ایکس پرو 1999 یورو اعلام شده است.

امتیاز 5 از 2 رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. Please let me know if you’re looking for a article author for your blog.
    You have some really great articles and I feel I would be
    a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d love to write some
    articles for your blog in exchange for a link
    back to mine. Please blast me an e-mail if interested.
    Regards!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا