فناوریموبایل

گوشی سامسونگ گلکسی ای 51 با چهار لنز دوربین L شکل

گوشی سامسونگ گلکسی ای 51 با چهار لنز دوربین L شکل

در فضای وب، عکسی از پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی ای 51 انتشار یافته که با توجه به این تصویر، ما شاهد دوربینی با چهار لنز L شکل هستیم. با طیف نیوز همره باشید… .

تصاویر منتشر شده از Galaxy A51

همانطور که در پست قبل اعلام کرده بودیم، خط تولید گوشی سامسونگ گلکسی ای 51 در کشور هند استارت خورده است. حالا بعد از منتشر شدن خبر خط تولید این گوشی، تصویری از پنل پشتی Galaxy A51 در فضای اینترنت انتشار یافته است. ما در این تصویر شاهد یک ماژول L شکل هستیم که قرار است محل قرار گیری چهار لنز دوربین باشد. با توجه به گزارشاتی که قبلا در رابطه با گوشی گلکسی A51 فاش شده بود، دوربین اصلی این گوشی به رزولوشن 48 مگاپیکسل و دوربین دوم به رزولوشن 12 مگاپیکسل با قابلیت Ultrawide، دوربین سوم به رزولوشن 12 مگاپیکسل تله فوتو و دوربین آخر به رزولوشن 5 مگاپیکسل با قابلیت تشخیص عمق، مجهز است.

گوشی سامسونگ گلکسی ای 51

با توجه به دیگر تصاویر منتشر شده از قاب گوشی سامسونگ گلکسی ای 51، می توان به مشخصات دیگری از جمله، مجهز بودن به جک 3.5mm، یک پورت USB-U و یک خشاب دو سیم کارته اشاره کرد. همچنین از دیگر مشخصات فنی این گوشی که قبلا از طریق سایت Geekbench منتشر شده بود، می توان به پردازنده Exynos 9611 و 4 GB رم اشاره کرد. قابل ذکر است که گوشی Galaxy A51 به یک نمایشگر 6.5 اینچی مجهز است که بر روی آن یک ناچ قطره ای شکل که محل قرارگیری دوربین سلفی است، تعبیه شده است. این دوربین سلفی دارای رزولوشن 32 مگاپیکسل می باشد. در بخش سیستم عامل نیز، از سیستم عامل Android 10 پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی ای 51 گوشی سامسونگ گلکسی ای 51

هنوز شرکت Samsung تاریخ دقیقی برای عرضه گوشی گلکسی A51 اعلام نشده است، اما به نظر می رسد که این گوشی هوشمند در سه ماه اول سال جدید میلادی در دسترس خریداران قرار بگیرد.

امتیاز 4 از 3 رای

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

  1. بازتاب: ufabtb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا