فناوریموبایل

اطلاعاتی جدید از دوربین اصلی Huawei P40 Pro

اطلاعاتی جدید از دوربین اصلی Huawei P40 Pro

اخیرا اطلاعات جدیدی از سنسور های دوربین پنج گانه با بزرگنمایی ده برابری گوشی هوشمند Huawei P40 Pro منتشر شده که جزئیات دقیقی را در اختیارمان قرار می دهد. با طیف نیوز همراه باشید… .

وقتی تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند Huawei P40 Pro را مشاهده می کنیم کاملا مشخص است که‌ این پرچمدار جدید هوآوی در دو طرف گوشی دارای پنل های شیشه ای می باشد و در لبه ها شاهد طراحی خمیده می باشیم. از دیگر مشخصاتی که می توان با مشاهده تصاویر هواوی پی 40 پرو پی برد حاشیه قسمت بالایی صفحه نمایش است که کمی بیشتر شده و قابلیت جایگیری دو دوربین سلفی را دارد.

مشخصات ماژول پنجگانه

اگر به پنل پشتی پرچمدار Huawei P40 Pro دقت شود، قسمتی در جایگاه دوربین ها را مشاهده می کنیم که بخش های ماژول پنج گانه دوربین ، مدل لایکا و به علاوه دو فلش را در خود جای داده است. از مشخصات مختلف این ماژول در دوربین هواوی پی 40 پرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Huawei P40 Pro

دوربین اصلی پنجاه و دو مگا پیکسلی مدل IMX700 با سنسور 1/1.28 اینچی RYYB
دوربین فوق عریض چهل مگاپیکسسلی مدل IMX650 با سنسور 1/1.5 اینچی RGGB
یک دوربین telephoto با امکان زوم اپتیکال سه برابری
دو دوربین مدل 2P1G پریسکوپ با زوم اپتیکال ده برابری
حسگر ToF در تایم پرواز
سنسور سنجش دمای رنگ ها
ال ای دی و میکروفون

تصاویر ثبت شده از دوربین اصلی 52 مگا پیکسلس Huawei P40 Pro در حالت پیش فرض تصاویر 13 مگا پیکسلی ثبت می کند، این تنظیمات به منظور کنترل حجم ذخیره سازی عکس ها می باشد. تصور می شود در این پرچمدار هوآوی چیپست کایرین 990 بکار گرفته شده باشد، علاوه‌ بر این نمونه ای دیگر از تراشه شناخته شده است که مدل های سازگار با فناوی 5G با نام کایرین 990 5G می باشد.

مشخصات فنی

شرکت هوآوی قصد دارد مدل پریمیوم Huawei P40 Pro را با رم دوازده گیگابایت و حافظه ذخیره ای 512 گیگابایت معرفی کند. قیمت این گوشی تقریبا با مدل اولترا گلکسی اس 20 برابری می کند. این نکته نیز قابل ذکر است که نمونه های p40 و p40 لایت هم دوربینی نسبتا شبیه به هواوی پی 40 پرو دارند. ولی قابلیت زوم اپتیکال ده برابری تنها به p40 pro تعلق دارد.

آنچه طبق اطلاعات مختلف بدست امده سیستم عامل این گوشی هوآوی اندروید 10 است با این محدودیت که از گوگل اپ بهره مند نشده است. با این اوصاف کمپانی مذکور سرویس اپ گالری را برای کاربران خود در نظر گرفته است. Huawei P40 Pro هفته اول سال شمسی جدید پرده برداری می شود و در رنگ های سفید، مشکی، طلایی، آبی و نقره ای عرضه می شود

امتیاز 4.5 از 2 رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. بازتاب: แฮนดิแคป

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا