فناوریموبایل

شرکت هواوی گوشی هوشمند آنر ایکس 10 را معرفی کرد

شرکت هواوی گوشی هوشمند آنر ایکس 10 را معرفی کرد

هواوی اولین گوشی Honor خود با فناوری 5G را معرفی کرد. پردازنده در آنر ایکس 10 همان پردازنده پرقدرت آنر 30 اس می باشد. با طیف نیوز همراه باشید… .

 

در هفته جاری از سری ایکس اولین گوشی هوشمند آنر با فناوری 5G در دو حالت SA و NSA پشتیبانی میکند و 9 باند فرکانسی را پوشش میدهد، را معرفی کرد. آنر ایکس 10 به پردازنده کایرین 820 مجهز است. Honor X10  مجهز به سیستم عامل اندروید 10 AOSP و فاقد هر نوع سرویس گوگل میباشد.

بررسی دیگر مشخصات

گوشی هوشمند آنر ایکس 10 در سه نسخه با حافظه داخلی و رم به ترتیب ۶۴ و ۶ گیگابایت، ۱۲۸ و ۶ گیگابایت و ۱۲۸ و ۸ گیگابایت وارد بازار می شود. به علاوه حافظه می تواند تا 256 گیگابایت ارتقا پیدا کند. از مشخصات این نمایشگر می توان به ابعاد 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس اشاره کرد. در این صفحه نمایش هیچ بریدگی وجود نداشته و نرخ نوسان سازی نیز به 90 هرتز و سرعت تشخیص لمس کاربر به 180 هرتز رسیده است. یعنی با سرعتی بالا شاهد اجرای فرامین لمس نمایشگر کاربر می باشیم.

آنر ایکس 10

حسگر اثرانگشت گوشی هوشمند آنر ایکس 10 در کنار دیوایس تعبیه صده است. GPU Turbo و کرین گیمینگ پلاس ۲ نیز از دیگر قابلیت های قابل ذکر می باشد که تعادل در اجرا و مصرف باتری را به همراه دارد. قدرت باتری 4300 میلی آمپر بر ساعت و با قابلیت شارژ 22.5 واتی می باشد.

دوربین

گوشی هوشمند آنر ایکس 10 مجهز به چهار سنسور دوربین است که سه تای آن مربوط به دوربین اصلی با قدرت های 40، 8 و 2 مگاپیکسلی میباشند و دوربین سلفی نيز کاملا خارج از نمایشگر و در بخش پاپ آپ قرار گرفته و 16 مگاپیکسلی میباشد.
سنسور 40 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر باکیفیت در نوردهی کم از نوع RYYB میباشد. سنسور هشت مگاپیکسلی نیز از نوع الترا واید و سنسور دو مگاپیکسلی نیز مناسب برای عکاسی ماکرو می باشد. از امکانات دیگر Honor X10 ویژگی سوپرنایت، نورپردازی 3D پرتره و ضبط ویدئوی آهسته 960 فریم بر ثانیه می باشند.

رنگبندی، قیمت و زمان عرضه

آنر ایکس 10 در رنگ های آبی، نارنجی، مشکی و نقره ای در رنگ بندی های مختلف عرضه می شود. قیمت برای نسخه 6 گیگابایتی با حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی 270 دلار، و نسخه با 8 گیگابایت رم 340 دلتر قیمت گذاری شده است. فروش Honor X10 کمتر از یک هفته دیگر در چین شروع می شود و در حال حاضر نیز چینی ها می توانند این گوشی هوشمند را پیش خرید کنند.

امتیاز 3 از 2 رای

نوشته های مشابه

‫10 نظرها

  1. بازتاب: Eubet vs LSM99
  2. بازتاب: ks quik 2000
  3. بازتاب: url

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا