فناوریلپ تاپ

بررسی مشخصات فنی لپ تاپ لنوو Ideapad S540 Core i5

قابلیت های لپ تاپ لنوو آیدیاپد S540

بررسی مشخصات فنی لپ تاپ لنوو Ideapad S540 Core i5

در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات فنی و قابلیت های لپ تاپ لنوو Ideapad S540 Core i5 بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

قابلیت های لپ تاپ لنوو آیدیاپد S540

از مشخصه های قابل توجه لپ تاپ لنوو Ideapad S540 ، دارا بودن مشخصات سخت افزاری گیمینگی آن است. این لپ تاپ Lenovo از طراحی جذاب و کاربر پسندی برخوردار است که دارای ابعاد 358x245x16.9 میلی متر و وزن 1.9 گرم است. این مشخصات نشان دهنده آن است که حمل این لپتاپ گیمینگ با توجه به ابعاد بزرگ آن، راحت است. لپ تاپ لنوو آیدیاپد اس 540 دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی از نوع IPS LED-Backlit LCD است که دارای دقت نمایش Full HD بوده و از حالت مات بهره می برد.

لپ تاپ آیدیاپد S540 برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی به تجهیزات سخت افزاری با قدرتی تجهیز شده است. پردازنده مرکزی این لپ تاپ Gaming ساخته شرکت Intel بوده و از سری پردازنده Core i5 نسل هشتم است. پردازنده این لپتاپ دارای محدوده فرکانس 1.8 تا 4.0 گیگاهرتز است و از حافظه Cache 8 مگابایتی بهره می برد. در بخش حافظه، لپ تاپ لنوو آیدیاپد اس 540 دارای حافظه RAM هشت گیگابایتی DDR4 است. برای ذخیره سازی اطلاعات به یک حافظه هیبریدی HDD و SSD مجهز شده که به ترتیب دارای ظرفیت یک ترابایت و 128 گیگابایتی است. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این لپ تاپ از نوع NVIDIA Geforce GTX 1650 GDDR5 است که از حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی بهره می برد.

دیگر مشخصات:

لپ تاپ لنوو Ideapad S540 مجهز به درگاه های HDMI، USB 3.0 و USB 3.1 و USB-C و کارت خوان است. این لپ تاپ Gaming از قابلیت های دیگری مانند حسگر اثر انگشت، اسپیکر داخلی 2 واتی دالبی و کیبورد با نور پس زمینه بهره می برد. برای وصل شدن به شبکه اینترنت، این لپ تاپ لنوو از درگاه کابل LAN پشتیبانی نمی کند و باید از طریق WiFi به شبکه اینترنتی متصل شد. باتری لپ تاپ گیمینگ S540 لنوو 3 سلولی بوده و دارای شارژدهی 5 ساعت است.

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: 다시보기
  2. بازتاب: pet capuchin monkey

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا