فناوریموبایل

اپلیکیشن دوربین شیائومی به تازگی به روز رسانی شد

اپلیکیشن دوربین شیائومی به تازگی به روز رسانی شد

شرکت شیائومی به تازگی اپلیکیشن دوربین گوشی های هوشمند خود را به روز رسانی کرد. و برنامه Mi Camera‌ را با قابلیت ها و ویژگی های جدید معرفی کرد. با طیف نیوز همراه باشید… .

قابلیت گوشی های هوشمند جدیدا به سرعت در حال پیشرفت هست و اخیرا نمونه های جدید از کمپانی های چینی که منتشر می شوند در غالب موارد پیشرفته تر شده اند. شرکت شیائومی همانطور که انتظار می رفت در بروز رسانی های انجام داده تغییراتی مانند سیستم عامل جدید MIUI را عرضه کرده است که به دنبال آن اپلیکیشن دوربین Mi Camera‌ نیز معرفی شده است.

ویژگی های آپدیت جدید

با به روز رسانی های جدید شرکت شیائومی و اپلیکیشن دوربین Mi Camera‌ عکس ها بهتر از قبل ثبت می شوند و علاوه بر این ویدئو هایی که با این گوشی ها ثبت می شوند نیز جزئیات و مشخصات بیشتری را ضبط می کنند. در حال حاضر تنها برای گوشی های mi10 عرضه شده است و به زودی برای دیگر گوشی‌های Xiaomi سازگار نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

قابلیت ها

یک قابلیت جدید در آخرین نسخه آپدیت شده سوپر استابیلایزر پلاس است که در زمینه لرزش گیری تصاویر و ویدئو ها ویژگی های پیشرفته تر و با کیفیت تری دارد. با این ویژگی ثبت ویدئو ها روان تر و بدون لرزش در شرایط حرکت ثبت می شوند. برنامه Mi Camera‌ نیز خود از قابلیت فوکوس و زوم روان پشتیبانی می کند. یا این اپلیکیشن دوربین عکس برداری های پی در پی نیز پیشرفت بیشتری داشته است.

اپلیکیشن دوربین
در زمان فیلمبرداری نیز با گوشی های شیائومی می توان از قابلیت های وایت بالانس، زوم، سرعت شاتر، نوردهی و ایزو نیز بهره مند شد. علاوه بر این روی بخش ثبت ویدئو نیز می توان فیلتر های جدیدی روی فیلم تنظیم کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است که فیلمبرداری با رزولوشن 8K در شیائومی می 10 و می 10 پرو نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری داشته است. با اپلیکیشن دوربین Mi Camera‌ پردازش اطلاعات بهبود یافته و تصاویر فضای کمتری را اشغال می کنند. کاربران گوشی های هوشمند شیائومی با این قابلیت ها می توانند با همان کیفیت و وضوح تصویر اصلی اسکرین شات ثبت کنند.

به موجب الگوریتم فشرده سازی تصاویر عکس هایی که با اپلیکیشن دوربین Mi Camera‌ ثبت می شوند، حجم و فضای کمی را اشغال می کنند و افزون بر این کیفیت و رزولوشن اصلی تصاویر تغییری نخواهد کرد. تصاویر با جزئیات بیشتر و البته با سرعت بالاتری ثبت می شوند همچنین وجود سیستم هوش مصنوعی امکان ثبت تصویر های با جزئیات جذاب تر و بیشتر را برقرار می سازد.

امتیاز 3.5 از 4 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. بازتاب: cartel oil gummies
  2. بازتاب: super kaya 88
  3. بازتاب: SURGE PROTECTION DEVICE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا