سخت افزارمانیتور

شرکت MSI سه مانیتور گیمینگ جدید معرفی کرد

شرکت MSI سه مانیتور گیمینگ جدید معرفی کرد

کمپانی MSI به تازگی سه نمایشگر گیمینگ جدید با قابليت های خاص و ویژه و قیمت مناسب و مقرون به صرفه معرفی کرده است. در ادامه به بررسی جزئیات این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

نمایشگر های گیمینگ جدید شرکت ام اس آی مناسب برای اسپورت یا ورزش های الکترونیک طراحی شده اند و شامل MSI Optix MAG251RX ،MSI Optix G241 و MSI Optix G271 می‌شوند.
رزولوشن در هر سه مورد 1920 در 1080 می باشد.

Optix MAG251RX

در مانیتور 24 و نیم اینچی MSI Optix MAG251RX از پنل آی پی اس استفاده شده است و دارای نرخ نوسان سازی 240 هرتزی و زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه ای می شود. با قابلیت های متعدد و تکنولوژی‌های موجود در نمایشگر MSI Optix MAG251RX گیمر ها و کاربران بهترین تجربه گیمینگ را خواهند داشت.

Optix MAG251RX گواهی DisplayHDR را از سازمان VESA دریافت کرده است. این گواهی خاص و ویژه ماینتور های با توان خروجی بالا داده می شود. چنین نمایشگر هایی دقت رنگ بالایی دارند و علاوه بر این میزان روشنایی تصویر خروجی در آن تا حداکثر چهارصد نیت می رسد.

بررسی ویژگی های بیشتر Optix MAG251RX

نمایشگرهایی که دارای گواهی HDR400 باشند می توانند دقت رنگ و کنتراست بالاتری در نرخ های نوسان سازی بالا ارائه دهند. این گونه مانیتور ها برای گیمر ها جذاب ترین و با کیفیت ترین تجربه کاربری برای مشاهده فیلم یا خلق و طراحی محتوای بصری
را به همراه دارند. جهت اتصال این مانیتور گیمینگ به دیگر دستگاه ها از پورت USB-C می توان استفاده کرد.

گیمینگ

جالب است بدانید در این نمایشگر می توانید نورهای ساطع شده از بدنه نمایشگر را می توانید شخصی سازی کنید، و با برنامه گیمینگ او اس دی ورژن 2.0 می توانید تنظیمات را تغییر دهید.

نمایشگرهای Optix G241 و Optix G271

علاوه بر دیوایس بالا، شرکت MSI دو مانیتور گیمینگ در معرفی کرد که علاوه بر ویژگی های فوق العاده قیمت به صرفه تری نیز دارند. Optix G241 و Optix G271 هردو از تکنولوژی FreeSync شرکت ای ام دی بهره مند می شوند. با وجود این ویژگی GPU به صورت اتوماتیک با نمایشگر های گیمینگ سینک شده و از کیفیت پایین تصویر ویا بریدگی خبری نخواهد بود.

ویژگی ها

طیف رنگی وسیع تصاویر شفاف و رنگ بندی های بسیار نزدیک به واقعیت مناسب برای تجریه های گیمینگ بازی های ویدئویی می باشد. طراحی بدون قاب Optix G241 و Optix G271 با فناوری های دید در شب از دیگر ویژگی های آنها می باشد در نتیجه نور خروجی از مانیتور های MSI در محیط های با نور کم نیز به منجر به کاهش خستگی چشم ها می شود. علاوه براین نور آبی نیز به حداقل میزان رسیده و منجر به حفظ سلامت و عدم خستگی چشم ها می شود.

وسعت دید

دیوایس های گیمینگ جدید شرکت MSI وسعت دید 178 درجه ای دارند و این نشان می دهد که قرارگیری مانیتور در زوایای نامناسب نیز میزان روشنایی و دقت تصگیر را کم نمی کند. نرخ نوسازی Optix G241 و Optix G271 از Optix MAG251RX کمتر و 144 هرتز میباشد.

ابعاد و قیمت

Optix G241 23.8 اینچ و Optix G271 نیز دارای پنل 27 اینچی از نوع آی پی اس می باشد. نسبت ابعاد در هر سه نمایشگر گیمینگ MSI شانزده به نه و تایم پاسخگویی آن نیز یک میلی ثانیه می باشد.

Optix MAG251RX 359.99 دلار، Optix G241 169.99 دلار و Optix G271 239.99 دلتر قیمت دارد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. Good day! This is kind of off topic but I need some advice from an established blog.

    Is it very difficult to set up your own blog?
    I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
    I’m thinking about setting up my own but I’m not sure where to start.
    Do you have any ideas or suggestions? Many thanks

  2. بازتاب: biilad rafidain

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − هفت =

دکمه بازگشت به بالا