نرم افزار و اپلیکیشن

هواوی به طور رسمی نرم افزار My Huawei را معرفی کرد

برنامه مای هواوی منتشر شد

هواوی به طور رسمی نرم افزار My Huawei را معرفی کرد

شرکت هواوی رسما نرم افزار My Huawei را منتشر کرد. با ارائه این اپلیکیشن توسط هواوی، یک راهکار جامعی برای رفع نیازهای کاربران است. در ادامه به بررسی این خبر خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

هواوی برای گسترش و اختصاصی کردن اکوسیستم گوشی های همراه خود در جدیدترین اقدام خود، نرم افزار مای هواوی را برای کاربران خود منتشر کرده است. این برنامه یکسری خدمات را برای کاربران گوشی های هواوی ارائه می دهد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

با توجه به اعلام شرکت هواوی، نرم افزارMy Huawei در واقع مجموعه ای از برنامه های مجزا از جمله Gamer Center، Huawei Mobile Services، Huawei Club و Member Center است که حالا تمام آن ها در برنامه مای هواوی به صورت یکجا قرار دارند.

این اپلیکیشن مدت ها است که تحت آزمایش بوده و اکنون به شکل رسمی در فروشگاه اپ گالری در دسترس کاربران قرار گرفته است. با توجه به توضیحات ارائه شده در فروشگاه AppGallery، نرم افزار مای هواوی شامل خدمات Huawei Academy، Huawei Mall، Huawei Froums، جستجو برای پیدا کردن نزدیکترین فروشگاه، خرید محصولات و …. است.

با استفاده از برنامه My Huawei دیگر نیاز به استفاده از چندین برنامه مجزا نیست و کاربر به راحتی می تواند با بهرگیری از یک اپلیکیشن چندین برنامه به طور همزمان در گوشی خود داشته باشند. این قابلیت باعث کاهش اشغال فضای حافظه رم و حافظه داخلی گوشی خواهد شد. این نرم افزار هم اکنون در فروشگاه اپ گالری در دسترس تمامی کاربران گوشی های هواوی قرار گرفته است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫7 نظرها

  1. I may need your help. I’ve been doing research on gate io recently, and I’ve tried a lot of different things. Later, I read your article, and I think your way of writing has given me some innovative ideas, thank you very much.

  2. بازتاب: buy greasy pink strain
  3. بازتاب: bonanza178 login

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 19 =

دکمه بازگشت به بالا