اینترنت و شبکهفناوری

آشنایی با مشخصات انواع رک ایستاده تیام شبکه (بخش اول)

آشنایی با مشخصات انواع رک ایستاده تیام شبکه (بخش اول)

شرکت تیام شبکه با توجه به نیازهای کاربران و مدیران شبکه های کامپیوتری، انواع مختلفی از رک ایستاده را در چند گروه مختلف تولید کرده است. در این بخش به بررسی گروه Network Racks پرداخته ایم. با طیف نیوز همراه باشید… .

وجود فن ها در تجهیزات شبکه بسیار ضروری و تأثیر گذار هستند.  تجهيزات Network Racks به گونه ای طراحی شده اند که از قسمت پایینی هوای سرد وارد شده و در فضای باز کنار رک توزیع می شود کنار رک پخش می شود، در نهایت نیز هوای با دمای بالا پس از عبور از کنار قطعات مختلف فعال با دمای بالا به سمت بالا حرکت کرده و به وسیله فن هاخارج می شود که بیشتر در شبکه های سطح کوچک یا متوسط یافت می شود.

در تجهیزاتی که مربوط به شبکه های بالارده تر می شوند با توجه به پیشرفت فناوری این سیستم به گونه ای طراحی شده است که هوای سرد را از قسمت روبرو دریافت می کند و در نهایت هوای گرمی که از فعالیت قطعات تولید می شود از قسمت پشتی خارج می شود.

1. Net RACK TRN-1042 p+s

بررسی مشخصات

اولین نوع از رک ایستاده Network Racks با ابعادی با عرض 80 سانتی متر و عمق 100 سانتی متر و اندازه 42 U جهت استفاده مناسب از مکان می باشد. رک بدون محفظه مدیریت کابل جانبی یا ساید رک عرض 60 سانتی متری دارد. از دیگر مشخصات می توان به پنل های کناری عمودی با قفل سوییچی جهت دسترسی آسان به قطعات داخل رک، درب جلو تک لنگه و درب عقب دو لنگه با قفل ریتالی سرتاسری به همراه دستگیره چرخشی در مدل Perforated، وجود قابلیت نصب فیلتر پارچه ای نانو به منظور ممانعت از ورود ذرات معلق در هوا و نصب و تمیز کاری های ساده تر اشاره کرد.

طراحی و ساختار ظاهری

در رک ایستاده Network Racks TRN-1042 p+s می توان با پیچ و مهره به رک اصلی ساید رک اضافه کرد و کابل ها با نگهدارنده کابل پلاستیکی روی ساید رک نحوه آرایش و قرار گیری ساده تری خواهند داشت و برای کابل های متراکم نیز مناسب تر است. این خصوصیات نسبت به سایر رک ها متمایز هستند.
قرارگیری پانچ های مربع شکل بر روی ریل ها به منظور نصب تجهیزات، امکان باز شدن سینی کف رک جهت عبور ساده‌تر پچ و کابل ها هنگام تغییر موقعیت و یا تعویض رک.
تعبیه قسمت های مختلف ورودی با غبارگیر مویی برای کابل های با ابعاد مختلف در قسمت های مختلف سقف و کف رک

از دیگر موارد قابل ذکر در رابطه با طراحی متنوع متناسب با دکوراسیون های داخلی رک ایستاده Network Racks TRN-1042 p+s می توان به درب جلویی توری با پانچ های دایره ای، درب آهنربایی در پشت و رنگ مشکی مناسب با محیط های اداری و شرکت ها اشاره کرد.

شرایط نصب

روی چهار ریل عمودی ادغام شده با ستون جهت نصب آسان تر شمارشگر یونیت سفید در نظر گرفته شده است. همچنین ریل و ستون مانند کلاف دو میلیمتری برای ایجاد شرایط مستحکم تر، ادغام شده اند. وزن رک برای سادگی در تغییر موقعیت رک کمتر شده درکنار آن شاهد افزایش کیفیت و استحکام قطعات نیز هستیم. و در نهایت همانطور که در بالا نیز اشاره شد از رک ایستاده Network Racks TRN-1042 p+s بدون ساید رک بیست سانتی متری نیز می توان استفاده کرد.

2. Bace RACK TRB-6016

رک ایستاده
بررسی مشخصات

مشخصات بدنه

یکی دیگر از اعضای Network Racks رک ایستاده TRB-6016  است که همانطور که از عدد 16 در انتهای نام آن پیداست اندازه 16U و عرض 60 و عمق 60 سانتی متری دارد، تولید این محصول در زمینه ابعاد تنوع زیادی دارد. ارتفاع رک 82 سانتی متر و ارتفاع با پایه ثابت یا چرخ 89 سانتی متر می باشد و وزن آن نیز 43 کیلوگرم می باشد.

در ستون رک فضایی برای تعبیه پنل توزیع برق نوزده اینچی به شکل زیرو یونیت قرار داده شده است. درب های پشتی و جلویی تک لنگه بوده و به قفل سوییچی با دستگیره قابل چرخش ریتالی مجهز شده است. این رک ایستاده از خانواده Network Racks همچنین قابلیت جایگذاری درب توری نیز دارد. بیس رک برای استفاده به عنوان رک شبکه نیز مناسب است.

طراحی و ساختار ظاهری

درب جلو با وجود قاب فلزی و همچنین شیشه ای مقاومت و زیبایی بیشتری به این محفظه کاربردی می دهد و همچنین رنگ بندی مشکی آن ظاهری کاملا سازگار با محیط های رسمی اداری ایجاد کرده است. از دیگر خصوصیات مربوط به طراحی ساختار ظاهری می توان به سینی کف رک باز شونده برای عبور پچ پنل و کابل های متصل در زمان جا به جایی قطعات و تعویض رک و قرارگیری قسمت های متعدد ورودی و خروجی کابل های با ابعاد مختلف در قسمت های مختلف سقف و کف رک ایستاده از گروه Network Racks.

شرایط نصب و ماندگاری

برای نصب راحت تر تجهیزات مختلف شمارشگر یونیت چاپ شده سفید رنگ روی دو ریل عمودی درج شده است. برای افزایش استحکام، ماندگاری و دوام بیشتر و همچنین تحمل وزن بیشتر، در بازوهای تقویتی اتصالات پیچ و مهره ای به ستون های جلو عقب جوش زده می شوند. وزن رک به منظور سهولت در تغییر موقعیت و جابجایی آن با فناوری و مهندسی تولید کاهش پیدا کرده است و همچنین در عین حال کیفیت و استحکام قطعات نیز افزایش پیدا کرده است. برای استحکام بیشتر نیز از ورق دوبل شده و شکل تغییر یافته خمکاری ریل و ستون استفاده شده است.

3. Bace RACK TRB-6020

رک ایستاده
بررسی مشخصات

عضو دیگر از خانواده Network Racks بیس رک TRB-6020 است که مشخصاتی کاملا مشابه با عضو دوم یعنی Bace RACK TRB-6020 دارد و تنها در چند مورد از جمله تعداد یونیت  ارتفاع و وزن متفاوت است. تعداد یونیت در این رک ایستاده 20U و ارتفاع آن 100 سانتی متر می باشد. ارتفاع با چرخ یا پایه ثابت نیز در آن به 107 سانتی متر می رسد. وزن این دستگاه نیز 49. 5 کیلوگرم می باشد.

طراحی و ساختار ظاهری

ترکیب شیشه و فلز قاب درب جلو جذابیت ظاهری و البته مقاومت آن را افزایش داده است و همچنین رنگ مشکی پودری الکترواستاتیک آن نیز کاملا سازگار با سایر تجهیزات و قطعات و دستگاه ها در محیط های اداری می  باشد. سینی پایینی این رک ایستاده از خانواده Network Racks نیز به صورت باز شونده برای عبور دادن پچ پنل و کابل های متصل به آن است که این خود جابه جایی و تعویض رک را ساده می کند. در سقف و کف این رک ایستاده نیز ورودی های مختلف برای ورود و خروج کابل ها با ابعاد مختلف قرار داده شده است.

شرایط نصب و ماندگاری

در هنگام نصب برای استحکام و تحمل وزن بیشتر از اتصالات پیچ و مهره ای به شکل جوشکاری شده به ستون های عقب و جلو در بازوهای تقویتی استفاده شده است و همچنین از دیگر دیگر موارد قابل ذکر اینکه، بر روی دو ریل عمودی جلو برای نصب آسانتر تجهیزات شمارشگر یونیت چاپی سفید تعبیه شده است. وزن این محصول از گروه Network Racks تیام شبکه نیز کاسته شده است تا جابجایی آن آسانتر باشد، همچنین برای استحکام بیشتر نیز از ورق دوبل شده و تغییر شکل خمکاری ستون و ریل استفاده شده است.

4. Bace RACK TRB-6027

بررسی مشخصات

عضو دیگر از سری رک ایستاده های خانواده Network Racks شرکت تیام شبکه Bace RACK TRB-6027 می باشد که دارای ابعاد 27 یونیت، عمق 60 سانتی متر، عرض 60 سانتی متر، ارتفاع 132 سانتی متر، و ارتفاع همراه با پایه 139 سانتی متر و وزن 62.5 کیلوگرم می باشد. این محصول متنوع در زمینه تولید در ابعاد مختلف می باشد.

از مشخصات قابل ذکر می توان به هدايت کننده کابل روی ریل، وجود فضای مناسب داخل ستون رک برای قرارگیری پنل توزیع برق نوزده اینچ به شکل زیرو یونیت و بدون اشغال فضای مفید رک و همچنین درب های جلو و پشت تک لنگه با قفل سوییچی و دستگیره چرخشی و قابلیت جایگذاری با درب توری اشاره کرد. این محصول به عنوان رک شبکه می تواند استفاده شود.

طراحی و ساختار ظاهری

درب جلو با قاب ترکیبی شیشه و فلزی علاوه بر جذاییت و زیبایی ظاهری، موجب افزایش مقاومت نیز شده است. رنگ این رک ایستاده نیز مشکی و کاملا متناسب با محیط های اداری می باشد. سینی کف این محصول از خانواده Network Racks نیز به صورت باز شو برای ایجاد امکان عبور پچ پنل و کابل های متصل به آن است که این خود جابه جایی و تعویض رک را ساده می کند. در سقف و کف TRB-6027 نیز ورودی های مختلف برای ورود و خروج کابل ها با ابعاد مختلف قرار داده شده است.

شرایط نصب و ماندگاری

از موارد قابل ذکر در رابطه با سهولت در نصب تجهیزات و همینطور استحکام و ایستایی بیشتر وجود شمارشگر یونیت چاپی سفید روی دو ریل عمودی جلو برای نصب آسانتر تجهیزات، استفاده از مهره و پیچ جوشکاری شده در بازوهای تقویتی، جهت بیشتر شدن ایستایی و امکان تحمل وزن زیاد، کاهش وزن رک ایستاده برای جابجایی آسانتر در کنار کیفیت بالا و استحکام قطعات می باشد. مورد دیگر ورق دوبل شده و ایجاد تغییرات در ظاهر خمکاری ستون و ریل برای افزایش استحکام می باشد.

5. Base RACK TRB-8035

بررسی مشخصات

رک ایستاده Base RACK TRB-8035 شرکت تیام شبکه از خانواده Network Racks دارای 35 یونیت با عرض 60 سانتی متر و 80 سانتی متر و ارتفاع 169 سانتی متر و ارتفاع با پایه ثابت 177 سانتی دارا می باشد. وزن این رک از نمونه قبلی بیشتر و 101 کیلوگرم می باشد.

در ستون رک فضایی برای قرار گیری پنل توزیع برق نوزده اینچی به صورت زیرو یونیت و بدون هیچ درگیری و اشغال فضا قرار گرفته است. برای  افزایش فضای مفید و قابل دسترس رک ایستاده Base RACK TRB-8035 دارای پنل های جانبی افقی نیز می باشد. درب جلو و عقب تک لنگه و دارای قفل سوییچی با دستگیره چرخشی با طرح ریتالی و امکان تعویض با درب طوری دیگر خصوصیت قابل ذکر این محصول شرکت تیام شبکه می باشد. یکی از قابلیت های متمایز کننده رک بیس در مقایسه با دیگر رک ها تولید متنوع در ابعاد متنوع و قابلیت استفاده به عنوان رک شبکه می باشد.

طراحی و ساختار ظاهری

رنگ این رک مشکی و کاملا متناسب با محیط های رسمی و اداری می باشد  جلو دارای قابل فلزی و شیشه بوده که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری مقاومت و استحکام بیشتری نیز به رک می دهد. از مشخصات دیگر می توان به وجود خمکاری ناودانی ریل ها برای برقراری یک فضای مناسب جهت هدایت کابل داخل ریل و قرار گیری پانچ های بیضوی روی ریل ها، جهت ورود و خروج کابل به آن در نمونه های با ریل U می باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای هدایت و آرایش بهتر کابل ها انجام شده وسعت  بیشتر ریل های عمودی و قرار گیری پانچهای T روی آنها و بر روی بازوهای تقویتی با هدف نصب پایه نگهدارنده بست کمربندی جهت نظم بیشتر کابل ها و هدایت ساده تر کابل ها در عمق و ارتفاع رک.

مورد دیگر سینی باز شونده کف این محصول از رکهای تیام شبکه می باشد که برای جا بجایی و عبور پچ پنل و کابل های متصل به آن در زمان جابجایی وتعویض رک مناسب است. و در نهایت وجود مناطق ورودی برای کابل های با ابعاد متنوع جهت ورود و خروج کابل با احجام مختلف و از بخش های مختلف است.

شرایط نصب

نصب تجهیزات مختلف در این رک ایستاده از خانواده Network Racks با وجود شمارشگر یونیت چاپی سفید روی چهار ریل عمودی، وجود ریل دو میلی متری برای افزایش استحکام، وجود اتصالات پیچ و مهره ای در بازوهای تقویتی برای تحمل وزن بیشتر و افزایش استحکام، ورق دوبل شده و نوع تغییر شکل یافته خمکاری ستون و وجود ریل برای مستحکم تر شدن همگی از موارد ذکر در رابطه با شرایط نصب این محصول می باشند

6. Base RACK TRB-8042

رک ایستاده

بررسی مشخصات

رک ایستاده Base RACK TRB-8035 شرکت تیام شبکه از خانواده Network Racks دارای 42  یونیت با عرض 60 سانتی متر و 80 سانتی متر و ارتفاع 197 سانتی متر و ارتفاع با پایه ثابت 205 سانتی دارا می باشد. وزن این رک از نمونه قبلی بیشتر و 110 کیلوگرم می باشد.

در ستون رک فضایی برای قرار گیری پنل توزیع برق نوزده اینچی به صورت زیرو یونیت و بدون هیچ درگیری و اشغال فضا قرار گرفته است. برای  افزایش فضای مفید و قابل دسترس رک ایستاده Base RACK TRB-8042 دارای پنل های جانبی افقی نیز می باشد. درب جلو و عقب تک لنگه و دارای قفل سوییچی با دستگیره چرخشی با طرح ریتالی و امکان تعویض با درب طوری دیگر خصوصیت قابل ذکر این محصول شرکت تیام شبکه می باشد. یکی از قابلیت های متمایز کننده رک بیس در مقایسه با دیگر رک ها تولید متنوع در ابعاد متنوع و قابلیت استفاده به عنوان رک شبکه می باشد.

طراحی و ساختار ظاهری

رنگ این رک مشکی و کاملا متناسب با محیط های رسمی و اداری می باشد  جلو دارای قابل فلزی و شیشه بوده که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری مقاومت و استحکام بیشتری نیز به رک می دهد. از مشخصات دیگر می توان به وجود خمکاری ناودانی ریل ها برای برقراری یک فضای مناسب جهت هدایت کابل داخل ریل و قرار گیری پانچ های بیضوی روی ریل ها، جهت ورود و خروج کابل به آن در نمونه های با ریل U می باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای هدایت و آرایش بهتر کابل ها انجام شده وسعت  بیشتر ریل های عمودی و قرار گیری پانچهای T روی آنها و بر روی بازوهای تقویتی با هدف نصب پایه نگهدارنده بست کمربندی جهت نظم بیشتر کابل ها و هدایت ساده تر کابل ها در عمق و ارتفاع رک.

مورد دیگر سینی باز شونده کف این محصول از رکهای تیام شبکه می باشد که برای جا بجایی و عبور پچ پنل و کابل های متصل به آن در زمان جابجایی وتعویض رک مناسب است. و در نهایت وجود مناطق ورودی برای کابل های با ابعاد متنوع جهت ورود و خروج کابل با احجام مختلف و از بخش های مختلف است.

شرایط نصب

نصب تجهیزات مختلف در این رک ایستاده از خانواده Network Racks با وجود شمارشگر یونیت چاپی سفید روی چهار ریل عمودی، وجود ریل دو میلی متری برای افزایش استحکام، وجود اتصالات پیچ و مهره ای در بازوهای تقویتی برای تحمل وزن بیشتر و افزایش استحکام، ورق دوبل شده و نوع تغییر شکل یافته خمکاری ستون و وجود ریل برای مستحکم تر شدن همگی از موارد ذکر در رابطه با شرایط نصب این محصول می باشند

7. Base RACK TRB-1027

بررسی مشخصات

عرض 60 سانتی متر، عمق 100 سانتی متر، 27 یونیت، ارتفاع 132 سانتی متر و ارتفاع با پایه ثابت 140 سانتی متر، وزن 92.5 کیلوگرم از خصوصیات رک ایستاده Base RACK TRB-1027 از خانواده Network Racks جهت استفاده مناسب از فضا می باشد.

در ستون رک فضایی برای قرار گیری پنل توزیع برق نوزده اینچی به صورت زیرو یونیت و بدون هیچ درگیری و اشغال فضا قرار گرفته است. برای  افزایش فضای مفید و قابل دسترس رک ایستاده Base RACK TRB-1027 دارای پنل های جانبی افقی نیز می باشد. درب جلو و عقب تک لنگه و دارای قفل سوییچی با دستگیره چرخشی با طرح ریتالی و امکان تعویض با درب طوری دیگر خصوصیت قابل ذکر این محصول شرکت تیام شبکه می باشد. یکی از قابلیت های متمایز کننده رک بیس در مقایسه با دیگر رک ها تولید متنوع در ابعاد متنوع و قابلیت استفاده به عنوان رک شبکه می باشد.

طراحی و ساختار ظاهری

رنگ این رک مشکی و کاملا متناسب با محیط های رسمی و اداری می باشد  جلو دارای قابل فلزی و شیشه بوده که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری مقاومت و استحکام بیشتری نیز به رک می دهد. از مشخصات دیگر می توان به وجود خمکاری ناودانی ریل ها برای برقراری یک فضای مناسب جهت هدایت کابل داخل ریل و قرار گیری پانچ های بیضوی روی ریل ها، جهت ورود و خروج کابل به آن در نمونه های با ریل U می باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای هدایت و آرایش بهتر کابل ها انجام شده وسعت  بیشتر ریل های عمودی و قرار گیری پانچهای T روی آنها و بر روی بازوهای تقویتی با هدف نصب پایه نگهدارنده بست کمربندی جهت نظم بیشتر کابل ها و هدایت ساده تر کابل ها در عمق و ارتفاع رک.

مورد دیگر سینی باز شونده کف این محصول از رکهای تیام شبکه می باشد که برای جا بجایی و عبور پچ پنل و کابل های متصل به آن در زمان جابجایی وتعویض رک مناسب است. و در نهایت وجود مناطق ورودی برای کابل های با ابعاد متنوع جهت ورود و خروج کابل با احجام مختلف و از بخش های مختلف است. این رک قابلیت ثابت شدن به زمین بدون نیاز به باز کردن سینی کف رک را دارد.

شرایط نصب

نصب تجهیزات مختلف در این رک ایستاده از خانواده Network Racks با وجود شمارشگر یونیت چاپی سفید روی چهار ریل عمودی، وجود ریل دو میلی متری برای افزایش استحکام، وجود اتصالات پیچ و مهره ای در بازوهای تقویتی برای تحمل وزن بیشتر و افزایش استحکام، ورق دوبل شده و نوع تغییر شکل یافته خمکاری ستون و وجود ریل برای مستحکم تر شدن همگی از موارد ذکر در رابطه با شرایط نصب این محصول می باشند.

8. Base RACK TRB-1042p

بررسی مشخصات

رک ایستاده Base RACK TRB-1042p از خانواده Network Racks با اندازه ها و ابعادی که دارد برای استفاده مناسب از فضا مناسب است. این محصول شرکت تیام شبکه اندازه 42 یونیت، عرض 60 و عمق 100 سانتی متری توری خشتی، ارتفاع 197 سانتی متری و ارتفاع با پایه یا چرخ 205 سانتی متر و وزن 118 کیلوگرم می باشد.

هدایت کننده کابل روی ریل و در ستون رک فضایی نیز برای قرار گیری پنل توزیع برق نوزده اینچی به صورت زیرو یونیت و بدون اشغال فضا قرار گرفته است. از ویژگی های مختص رک ایستاده  Base مناسب بودن آنها برای استفاده به عنوان رک شبکه یا سرور با توجه به میزان عمق رک است

طراحی و ساختار ظاهری

رنگ این رک مشکی و کاملا متناسب با محیط های رسمی و اداری می باشد  جلو دارای قابل فلزی و شیشه بوده که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری مقاومت و استحکام بیشتری نیز به رک می دهد. از مشخصات دیگر می توان به وجود خمکاری ناودانی ریل ها برای برقراری یک فضای مناسب جهت هدایت کابل داخل ریل و قرار گیری پانچ های بیضوی روی ریل ها، جهت ورود و خروج کابل به آن در نمونه های با ریل U می باشد.

مورد دیگر سینی باز شونده کف این محصول از رکهای تیام شبکه می باشد که برای جا بجایی و عبور پچ پنل و کابل های متصل به آن در زمان جابجایی وتعویض رک مناسب است. و در نهایت وجود مناطق ورودی برای کابل های با ابعاد متنوع جهت ورود و خروج کابل با احجام مختلف و از بخش های مختلف است. این رک قابلیت ثابت شدن به زمین بدون نیاز به باز کردن سینی کف رک را دارد.

یکی دیگر از مواردی که برای هدایت و آرایش بهتر کابل ها انجام شده وسعت  بیشتر ریل های عمودی و قرار گیری پانچهای T روی آنها و بر روی بازوهای تقویتی با هدف نصب پایه نگهدارنده بست کمربندی جهت نظم بیشتر کابل ها و هدایت ساده تر کابل ها در عمق و ارتفاع رک.

شرایط نصب

در رک های با عمق صد سانتی متری در نصب تمام تجهیزات استاندارد شبکه و سرور های معمول سهولت و همخوانی وجود دارد.
در رک های با حداقل ارتفاع بیست و هفت یونیت، از ریل دو میلی متری برای افزایش استحکام استفاده شده است.
اتصالات پیچ و مهره ها در بازوهای تقویتی جوش کاری شده اند و استحکام، ایستایی و میزان تحمل وزن افزایش پیدا کرده است.
در چهار ریل عمودی شمارشگر یونیت چاپی سفید برای نصب ساده و راحت تر قرار داده شده است.
وزن رک نیز با تغییرات در فناوری ها و مهندسی تولید و البته افزایش امنیت  و استحکام، کاهش پیدا کرده است.
فاصله بین ریل ها در عمق رک متناسب با عمق تجهیزات قابل تنظیم است و این قابلیت بدون نیاز به ابزار خاص بوده و به جای اتصالات پیچ و مهره ای از ضامن دستی استفاده شده است.

9. ECO RACK TRE-8027b

رک ایستاده

بررسی مشخصات

یکی دیگر از محصولات خانواده Network Racks از شرکت تیام شبکه ECO RACK TRE-8027b است که به دارای قابلیت استفاده مناسب از فضا با ابعاد 27 یونیت، عرض 60 سانتی متر، عمق 80 سانتی متر، ارتفاع 131.7 سانتی متر و ارتفاع با چرخ و پایه 139.2 سانتی متری و وزن 80.4 کیلوگرمی می باشد.

در طرح جدید، این رک ایستاده مجهز به پنل های جانبی تک لنگه می باشد جهت افزایش فضای قابل استفاده و امکان دسترسی آسان به تجهیزات از هر دو طرف رک، می باشد. درب جلو و عقب نیز تک لنگه بوده و دارای قفل ریتالی سرتاسری با دستگیره چرخشی می باشند.

این محصول اقتصادی ترین و بصرفه ترین رک خانواده iRack میباشد. از دیگر مشخصات آن می توان به سینی کف رک ثابت و متحرک، چهار چرخ صنعتی و یک ماژول دو فن و پنل توزیع برق شش پورت با فیوز و کلید می باشد.

طراحی و ساختار ظاهری

قاب درب جلو به منظور افزایش مقاومت از جنس فلز و شیشه می باشد، رنگ بدنه مشکی نیز علاوه بر شکیل بودن محصول، ظاهر آنرا با محیط های اداری سازگار می سازد. از دیگر مشخصات می توان به مواردی همچون سهولت در هنگام کابل کشی، به‌ علت امکان باز شدن سینی کف رک، فضای مناسب هدایت کننده کابل داخل ریل با خمکاری ناودانی ریل ها، ورود و خروج آسان کابل با وجود ورودی های کابل ها در سقف و کف رک، اشاره کرد.

شرایط نصب

وجود شمارشگر یونیت سفید بر روی ریل عمودی رک ایستاده از گروه Network Racks شرکت تیام شبکه به منظور نصب آسانتر تجهیزات، ادغام ریل و ستون جهت افزایش استحکام رک، استفاده از پیچ و مهره برای به منظور تنظیم فاصله بین ریل ها وامکان دمونتاژ کردن برای جابجایی آسانتر از موارد قابل ذکر در رابطه با شرایط و ویژگی های نصب می باشند.

10. ECO RACK TRE-8027

بررسی مشخصات

یکی دیگر از محصولات خانواده Network Racks از شرکت تیام شبکه ECO RACK TRE-8027 است که به دارای قابلیت استفاده مناسب از فضا با ابعاد 27 یونیت، عمق 80 سانتی متر، عرض 60 سانتی متر، ارتفاع بدون پایه و با پایه به ترتیب 137. 7 و 139. 2 سانتی متر و وزن 69.2 کیلوگرم در بازار وجود دارد.

دیگر مشخصات این رک ایستاده نیز کاملا شبیه به ECO RACK TRE-8027 و از قرار زیر می باشد. مجهز به پنل های جانبی تک لنگه می باشد جهت افزایش فضای قابل استفاده و امکان دسترسی آسان به تجهیزات از هر دو طرف رک، می باشد. درب جلو و عقب نیز تک لنگه بوده و دارای قفل ریتالی سرتاسری با دستگیره چرخشی می باشند.

این محصول اقتصادی ترین و بصرفه ترین رک خانواده iRack میباشد. از دیگر مشخصات آن می توان به چهار عدد پایه ثابت و پنل توزیع برق شش پورت با فیوز و کلید که میبایست جداگانه خریداری شوند، اشاره کرد. .

طراحی و ساختار ظاهری

قاب درب جلو به منظور افزایش مقاومت از جنس فلز و شیشه می باشد، رنگ بدنه مشکی نیز علاوه بر شکیل بودن محصول، ظاهر آنرا با محیط های اداری سازگار می سازد. از دیگر مشخصات می توان به مواردی همچون سهولت در هنگام کابل کشی، به‌ علت امکان باز شدن سینی کف رک، فضای مناسب هدایت کننده کابل داخل ریل با خمکاری ناودانی ریل ها، ورود و خروج آسان کابل با وجود ورودی های کابل ها در سقف و کف رک، اشاره کرد.

شرایط نصب

وجود شمارشگر یونیت سفید بر روی ریل عمودی رک ایستاده از گروه Network Racks شرکت تیام شبکه به منظور نصب آسانتر تجهیزات، ادغام ریل و ستون جهت افزایش استحکام رک، استفاده از پیچ و مهره برای به منظور تنظیم فاصله بین ریل ها وامکان دمونتاژ کردن برای جابجایی آسانتر از موارد قابل ذکر در رابطه با شرایط و ویژگی های نصب می باشند.

11. ECO RACK TRE-8040b

بررسی مشخصات

یکی دیگر از محصولات خانواده Network Racks از شرکت تیام شبکه ECO RACK TRE-8040b است که به دارای قابلیت استفاده مناسب از فضا با ابعاد 40 یونیت، عرض 60 سانتی متر، عمق هشتاد سانتی متر، ارتفاع 189.5 سانتی متر و ارتفاع با چرخ و پایه 197 سانتی متری و وزن 89.5 کیلوگرمی می باشد.

در طرح جدید، این رک ایستاده مجهز به پنل های جانبی تک لنگه افقی جهت افزایش فضای قابل استفاده و امکان دسترسی آسان به تجهیزات از هر دو طرف رک، می باشد. درب جلو و عقب نیز تک لنگه بوده و دارای قفل ریتالی سرتاسری با دستگیره چرخشی می باشند.

این محصول اقتصادی ترین و بصرفه ترین رک خانواده iRack میباشد. از دیگر مشخصات آن می توان به سینی کف رک ثابت و متحرک، چهار چرخ صنعتی و یک ماژول دو فن و پنل توزیع برق شش پورت با فیوز و کلید می باشد.

طراحی و ساختار ظاهری

قاب درب جلو به منظور افزایش مقاومت از جنس فلز و شیشه می باشد، رنگ بدنه مشکی نیز علاوه بر شکیل بودن محصول، ظاهر آنرا با محیط های اداری سازگار می سازد. از دیگر مشخصات می توان به مواردی همچون سهولت در هنگام کابل کشی، به‌ علت امکان باز شدن سینی کف رک، فضای مناسب هدایت کننده کابل داخل ریل با خمکاری ناودانی ریل ها، ورود و خروج آسان کابل با وجود ورودی های کابل ها در سقف و کف رک، اشاره کرد.

شرایط نصب

وجود شمارشگر یونیت سفید بر روی ریل عمودی رک ایستاده از گروه Network Racks شرکت تیام شبکه به منظور نصب آسانتر تجهیزات، ادغام ریل و ستون جهت افزایش استحکام رک، استفاده از پیچ و مهره برای به منظور تنظیم فاصله بین ریل ها وامکان دمونتاژ کردن برای جابجایی آسانتر از موارد قابل ذکر در رابطه با شرایط و ویژگی های نصب می باشند

12. ECO RACK TRE-8040

بررسی مشخصات

یکی دیگر از محصولات خانواده Network Racks از شرکت تیام شبکه ECO RACK TRE-8040 است که به دارای قابلیت استفاده مناسب از فضا با ابعاد 40 یونیت، عرض 60 سانتی متر، عمق هشتاد سانتی متر، ارتفاع 189.5 سانتی متر و ارتفاع با چرخ و پایه 197 سانتی متری و وزن 79 کیلوگرمی می باشد.

دیگر مشخصات این رک ایستاده نیز کاملا شبیه به ECO RACK TRE-8040 و از قرار زیر می باشد. مجهز به پنل های جانبی تک لنگه عمودی می باشد جهت افزایش فضای قابل استفاده و امکان دسترسی آسان به تجهیزات از هر دو طرف رک، می باشد. درب جلو و عقب نیز تک لنگه بوده و دارای قفل ریتالی سرتاسری با دستگیره چرخشی می باشند.

این محصول اقتصادی ترین و بصرفه ترین رک خانواده iRack میباشد. از دیگر مشخصات آن می توان به چهار عدد پایه ثابت و پنل توزیع برق شش پورت با فیوز و کلید که میبایست جداگانه خریداری شوند، اشاره کرد. .

طراحی و ساختار ظاهری

قاب درب جلو به منظور افزایش مقاومت از جنس فلز و شیشه می باشد، رنگ بدنه مشکی نیز علاوه بر شکیل بودن محصول، ظاهر آنرا با محیط های اداری سازگار می سازد. از دیگر مشخصات می توان به مواردی همچون سهولت در هنگام کابل کشی، به‌ علت امکان باز شدن سینی کف رک، فضای مناسب هدایت کننده کابل داخل ریل با خمکاری ناودانی ریل ها، ورود و خروج آسان کابل با وجود ورودی های کابل ها در سقف و کف رک، اشاره کرد.

شرایط نصب

وجود شمارشگر یونیت سفید بر روی ریل عمودی رک ایستاده از گروه Network Racks شرکت تیام شبکه به منظور نصب آسانتر تجهیزات، ادغام ریل و ستون جهت افزایش استحکام رک، استفاده از پیچ و مهره برای به منظور تنظیم فاصله بین ریل ها وامکان دمونتاژ کردن برای جابجایی آسانتر از موارد قابل ذکر در رابطه با شرایط و ویژگی های نصب می باشند.

13. Bace Rack TRB-1042

بررسی مشخصات

همانطور که از رقم آخر در اسم این رک ایستاده از گروه Network Racks مشخص است، این محصول از تیام شبکه 42 یونیتی میباشد. عرض و عمق آن به ترتیب 60 و 100 سانتی متر، ارتفاع بدون پایه و با پایه و یا چرخ به ترتیب 197،205 سانتی متر و وزن آن نیز 127 کیلوگرم می باشد.

در ستون رک بدون نیاز به استفاده از یک فضای مفید از رک، قسمتی برای قرارگیری پنل توزیع برق نوزده اینچی بصورت زیرو یونیت تعبیه شده است. این رک ایستاده مانند سایر هم گروهی های خود با وجود قاب فلزی و شیشه ای درب جلو طراحی خاص و مقاومت بالایی دارد و رنگ مشکی الکترواستاتیکی آن نیز متناسب با محیط های شرکت ها و ادارات می باشد.

طراحی و ساختار ظاهری

سهولت در دسترسی تجهیزات از طرفین رک با پنل های جانبی دو لنگه افقی
امکان ورود و خروج کابل به رک با قرارگیری پانچ های بیضی روی ریل ها
ایجاد فضای هدایت کابل داخل ریل با خمکاری ناودانی ریل ها
وجود درب جلو و عقب تک لنگه با قفل سوییچی دستگیره چرخشی طرح ریتالی و امکان تعویض با درب توری
افزایش نظم جهت هدایت ساده کابل ها در عمق و ارتفاع رک با افزایش پهنای ریل های عمودی و قرارگیری پانچ های T بر روی آنها و بر روی بازوهای تقویتی
عبور پچ پنل با کابل های متصل در شرایط جابجایی تجهیزات و یا تعویض رک با طراحی باز شونده سینی کف رک
ثابت شدن رک به زمین بدون احتیاج به باز شدن سینی کف
امکان وارد شدن و خارج شدن کابل های با سایزبندی مختلف از قسمت های مختلف با قرارگیری ورودی های متعدد کابل در کف و سقف رک

این رک ایستاده مانند سایر هم گروهی های خود با وجود قاب فلزی و شیشه ای درب جلو طراحی خاص و مقاومت بالایی دارد و رنگ مشکی الکترواستاتیکی آن نیز متناسب با محیط های شرکت ها و ادارات می باشد.

شرایط نصب

نصب آسان با وجود شمارشگر یونیت چاپی سفید روی چهار ریل عمودی
استحکام بالا با وجود استفاده از ریل دو میلیمتری در رک های با ارتفاع بالاتر از 27 یونیت
تحمل وزن بالا و افزایش ایستایی با تغییر در اتصالات پیچ و مهره به شکل جوش کاری شده به ستون های عقب و جلو
کاهش وزن رک و جابه جایی آسان با فناوری و مهندسی تولید متفاوت و همچنین بیشتر شدن کیفیت و استحکام قطعات
امکان تنظیم فاصله بین ریل ها در عمق رک متناسب با عمق تجهیزات بدون بهره گیری از ابزاری خاص و با استفاده از ضامن دستی به جای پیچ و مهره ها
استحکام بالا با استفاده از ورق دوبرابر شده و با تغییرات در شکل خمکاری ریل و ستون

14. Ultra Rack TRU-1042

بررسی مشخصات

آخرین رک ایستاده از گروه Network Racks شرکت تیام شبکه رک اولترای TRU-1042 می باشد که از مشخصات بدنه آن می توان به اندازه 42 یونیت، عرض 60 و عمق 100 سانتی متری، ارتفاع 200.5 و ارتفاع با پایه ثابت یا چرخ 208.5 و وزن 140 کیلوگرم اشاره کرد.

درب جلو دارای قاب فلزی و شیشه رنگی به منظور زیبایی ظاهری و مقاومت بیشتر، قفل سوییچی با دستگیره چرخشی و قابلیت تعویض با درب توری می باشد. همچنین درب عقب نیز دو لنگه و دارای قفل سوییچی با دستگیره چرخشی و قابلیت تعویض با درب توری می باشد.
امکان دسترسی آسان به تجهیزات از طرفین و بیشتر شدن فضای مفید با وجود پنل های جانبی افقی دو لنگه کشویی با قفل سوییچی
بدنه کاملا مستحکم با وجود جنس فلزی جوشکاری شده
رنگبندی ترکیبی جذاب مشکی و نقره ای به منظور سازگاری با محیط های اداری و رسمی
جا به جایی آسان با کاهش وزن رک ایستاده با تغییر فناوری و مهندسی تولید علاوه بر کیفیت و استحکام بالای قطعات

فن

تهویه هوا با دو فن AC در سقف رک با امکان ارتقا به چهار فن
تعویض آسان فن از بیرون بدون نیاز به جابجایی به علت وجود قاب متحرک
وجود سیستم ارت بدنه با مکانیزم Bus bar
جابجایی آسان با چهار چرخ صنعتی و با قابلیت جابجایی چرخ ها با پایه ثابت تنظیم شونده
ممانعت از ورود گردوغبار با فن روف جدا از بدنه
قابلیت تصفیه هوای رک ایستاده Ultra Rack TRU-1042 از گروه Network Racks با وجود فیلتر تعویض شونده در کف رک با یک سال گارانتی

شرایط نصب و کابل ها

استحکام بالا با وجود ریل های دو میلی متری و ورق های دوبرابر شده و همچنین تغییر در شکل خم کاری ستون
نصب ساده ی تجهیزات با وجود شمارشگر یونیت چاپی سفید روی چهار ریل عمودی
رعایت فاصله نوزده اینچی ریلها و وجود قابلیت تنظیم دلخواه فواصل ریل ها باهم در عمق رک
قرارگیری پنل پنل توزیع برق به شکل زیرو یونیت و بدون اشغال فضای مفید با تعبیه فضایی مناسب داخل ستون رک
تحمل وزن بالا و ایستایی زیاد به علت اتصالات جوشکاری شده در سه بازوی تقویتی

کابلها

عبور کابل های با احجام گوناگون از قسمت های مختلف با قرارگیری ورودی های کابل مختلف در سقف و کف رک
امکان عبور پچ پنل و کابل های متصل با طراحی باز شونده سینی کف و سقف رک و جابجایی آسان و تعویض  رک
ورود و خروج آسان کابل ها با خمکاری ناودانی ریلها و قرارگیری پانچ های بیضی روی ریل
هدایت آسان و منظم کابل ها در ارتفاع و عمق رک به منظور نصب پایه نگهدارنده بست کمربندی با با وسیعتر شدن ریل های عمودی و قرار گیری پانچ مربعی بر روی ریل های عمودی و بازوهای تقویتی

سیستم هوشمند

صفحه نمای ال سی دی و سیستم دیجیتالی هوشمند
امکان نمایش همزمان دما، رطوبت. عملکرد فن ها
قابلیت تنظیم دمای داخلی رک با وجود سیستم هوشمند و یا به وسیله اتصال به کامپیوتر
قابلیت کنترل رک با نرم افزار و سیستم کامپیوتری با درگاه RS-2320

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. Yesterday, while I was at work, my sister stole my iPad and tested to
    see if it can survive a twenty five foot drop,
    just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now destroyed and
    she has 83 views. I know this is totally off topic but I had
    to share it with someone!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا