فناوریموبایل

بررسی مشخصات گوشی هوشمند huawei nova 5T

بررسی مشخصات گوشی هوشمند huawei nova 5T

در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات یک پرچمدار با قیمت به صرفه به از شرکت هواوی به نام nova 5T که به تازگی معرفی شده بود، بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

این روز ها کمپانی های قدرتمند گویی با یکدیگر مسابقه گذاشته اند و بر سر تولید بهترین و جدیدترین گوشی ها رقابت سختی دارند. اما هواوی در این میدان رقابت گام بزرگ و ارزشمندی برداشته است. گوشی نوا 5 تی با قابلیت های پیشرفته و قیمت اقتصادی که دارد توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کرده است. در ادامه چند مورد از مشخصات و قابلیت های huawei nova 5T را بررسی خواهیم کرد.

قابلیت ها

nova 5T

زمان زیادی از معرفی و رونمایی گوشی هوشمند هواوی نوا 5 تی نمی گذرد. این گوشی با مشخصاتی از جمله، چیپ پرسرعت کایرین 980 با بهره مندی از شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین چهار گانه، دیزان، طراحی و ساختار ظاهری کاملا مدرن و جالب توجه. از دیگر مشخصات huawei nova 5T می توان به مواردی چون، صفحه نمایش 6.26 اینچی از نوع آی پی اس، وضوح تصویر 1080در 2340، تراکم پیکسلی 412 و نسبت تصویر واید 19و نیم به 9 اشاره کرد.

دوربین

دوربین جلو در گوشی هواوی نوا 5 تی در قسمت بالایی صفحه نمایش و سمت چپ آن قرار دارد. این دوربین سوای اینکه قابلیت ثبت تصاویر بسیار کیفیت با لنز 32 مگا پیکسلی خود دارد، با داشتن قابایت هوش مصنوعی نیز می تواند سوژه ها را تشخیص دهد و درنتیجه بهترین تصاویر را در اختیار کاربر قرار دهد.

nova 5T

دوربین اصلی huawei nova 5T با داشتن چهار لنز و بهره گیری از هوش مصنوعی یک مجموعه کامل و با کیفیت را تشکیل داده. لنز اصلی با حسگر 48 مگاپیکسلی و عریض، یک لنز اولترا واید و با کیفیت شانزده مگا پیکسلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی از قسمت های مختلف دوربین اصلی هواوی نوا 5 تی می باشند.

حسگر اثرانگشت و دکمه power در این گوشی هوشمند ترکیب شده اند و مشترکا عمل می کنند تا دسترسی بهتری را نسبت به نمونه اپتیکال سنسور زیر صفحه نمایش ارائه دهند.

باتری

باتری گوشی هوشمند huawei nova 5T با استفاده از فناوری شارژ پرسرعت 3750 میلی آمپر بر ساعت ظرفیت دارد. شارژر 22 و نیم واتی با قدرت شارژ بسیار پرسرعت یا سوپر شارژ گوشی را حدود نیم ساعته تا پنجاه درقد شارژ می کند.

قیمت

هواوی نوا 5 تی اخیرا به بازار ایران راه پیدا کرده و برای نسخه 8 گیگابایت رم آن قیمتی حدود 5 میلیون و 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است. وجود تراشه کایرین 980 به همراه فناوری جی پی یو توربو باعث شده گوشی huawei nova 5T عملکردی ارزشمند تر از هزینه خریدش داشته باشد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا