اینترنت و شبکهفناوری

بررسی مشخصات فنی رک تیام شبکه مدل TRB-6020

بررسی قابلیت های رک TRB-6020

بررسی مشخصات فنی رک تیام شبکه مدل TRB-6020

یکی از اصلی ترین اجزا برای ایجاد یک مرکز داده، رک شبکه است. این دیوایس محل قرارگیری سایر تجهیزات شبکه است که از آن ها در برابر صدمات مختلف خارجی محافظت می کند. در این مقاله به بررسی امکانات رک تیام شبکه مدل TRB-6020 خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی قابلیت های رک TRB-6020

رک TRB-6020 از نوع رک های ایستاده با ارتفاع کم است که فضای زیادی را از محیط اشغال نمی کند. تیام شبکه این Network Rack با تعداد یونیت 20U و در ابعاد عمق 60، عرض 60 و ارتفاع 100 سانتی متر طراحی کرده که با اضافه شدن پایه ثابت یا پای چرخ دار، ارتفاع آن به 107 سانتی متر می رسد. همچنین وزن این رک شبکه به 49.5 کیلوگرم می رسد. در قسمت جلویی و عقبی رک تیام شبکه مدل TRB-6020 از یک در تک لنگه که به قفل سوییچی با دستگیره چرخشی مجهز شده، استفاده شده است که امکان جایگزینی با در توری را دارد. در بخش جانبی آن نیز یک در تک لنگه عمودی که از یک قفل سوییچی بهره می برد، مجهز شده است.

برای هدایت کابل شبکه ، در بخش سقف و کف رک TRB-6020 ورودی های متعدد با ابعاد متفاوت برای وارد و خارج کردن کابل تعبیه شده است که می توان کابل شبکه با حجم ها مختلف را به رک وارد کرد. همچنین بر روی ریل های این Network Rack از هدایت کننده کابل استفاده شده است.

برای افزایش استحکام و مقاومت رک تیام شبکه مدل TRB-6020 از ورق های دوبل شده با تغییر در شکل خمکاری ستون و ریل استفاده شده است. همچنین برای افزایش ایستایی و تحمل وزن بیشتر این رک شبکه، از تغییر اتصال پیچ و مهره به صورت جوشکاری شده به ستون های جلو و عقب در بازوهای تقویتی بهره می برد.

ویژگی های دیگر:

این رک تیام شبکه به 4 عدد ریل و ماکزیمم 2 عدد فن قابل نصب مجهز شده است. از ویژگی های دیگر رک TRB-6020 می توان به ایجاد فضایی در بخش ستون آن برای نصب پنل توزیع برق 19 اینچی اشاره کرد که از فضای مفید رک فضایی را اشغال نمی کند. این رک شبکه برای محیط هایی که فضای کمی دارد، مناسب است.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: 티비위키
  2. بازتاب: unicc alternative
  3. بازتاب: bio ethanol burner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا