برنامه اندرویدنرم افزار و اپلیکیشن

معرفی چند قابلیت جذاب اندروید

معرفی چند قابلیت جذاب اندروید

اندروید سیستم عامل پرطرفداری است این روزها توجه خیلی ها را به خود جلب کرده. اما آیا همه کاربران اندرویدی از تمام قابلیت های گوشی های هوشمند خود باخبر هستند؟ آیا شما با ترفند های اندرویدی آشناییت دارید؟ اگر چنین نیست پس در ادامه به نکات و ترفند های زیر توجه کنید. با طیف نیوز همراه باشید.

اگر سرتان شلوغ است و قصد مطالعه دارید:

اگر سرتان شلوغ است و قصد مطالعه دارید اصلا نگران نباشید. اگر همین حالا احساس میکنید وقتی برای خواندن کلمه به کلمه این متن ندارید پس گوشی اندرویدی خود را بردارید و به تنظیمات بروید. گزینه Accessibility را پیدا کنید. حالا Text-to-Speech Output را فعال نمایید تا از این قابلیت اندروید لذت ببرید.

حالت مهمان

اندروید

حالت مهمان یک ویژگی دیگر و قابلیت کاربردی از سیستم عامل اندروید است که می تواند به کاربر زمانی که گوشی خود را به شخص دیگری میسپارد اطمینان خاطر دهد. در شرایطی که هم قصد سپردن گوشی خود به دیگری را دارید و هم تمایل به در دسترس قرار دادن تمام اطلاعات داخل گوشیتان را ندارید تنها کافیست با صفحه بالای گوشی را دوانگشتی سویپ کنید و به پایین بکشید. وارد آیکون کاربر شوید. حالا کافیست گزینه اضافه کردن مهمان یا همان Add guest را انتخاب کنید. حالا مشخص کنید که چه اپلیکیشن یا قابلیتی برای مهمان گوشی شما فعال شود. غیر از این مسیر همچنین می توانید از تنظیمات وارد منوی User شوید و مراحل بالا را طی کنید.

EVA Facial Mouse

حتما در شرایط مختلفی برای شما هم یپش آمده است که نتوانید و یا به هر دلیلی نخواهید از دستهایتان جهت اداره امور گوشی خود استفاده کنید. یا شاید هوا خیلی سرد یا بسیار آفتابی باشد و ترجیح دهید دستها یتان را ار جیب خود بیرون نیاورید. در چنین شرایطی می توانید تنها با نصب اپلیکیشن EVA Facial Mouse می توانید با حرکت سر گوشی خود را با سرتان کنترل کنید و به فعالیت های خود ادامه دهید.

صرفه جویی در اتلاف شارژ

تمام پیکسل های نمایشگر گوشی شما دارای توانایی پرنور شدن هستند که در برخی از گوشی ها می توان این قابلیت را با قرار دادن یک بک گراند سیاه یا تیره کم کرد و اینگونه در مصرف شارژ گوشی بهینه سازی کرد.

اطلاعات داخل گوشی خود را محفوظ نگاه دارید

اندروید

اندروید سیستم عامل پرطرفدار و جذابی است که بیهوده نیز به این محبوبیت نرسیده. دغدغه ای که اغلب کاربران دارند این است که هنگام از دست دادن گوشی خود بتوانند دوباره به اطلاعات حیاتی و به تمام داده ها ی داخل گوشی خود دوباره دسترسی پیدا کنند. اندروید برای این منظور تدبیری اندیشیده که هرزمان کاربر گوشی خود را در سرقت یا به هر دلیل دیگری از دست داد بتواند دوباره به آنها دسترسی پیدا کند. مسیر زیر را دنبال کنید. ابتدا منوی تنظیمات، سپس به ترتیب Security و Device administrators ؛ حالا کافیست گزینه Remotely locate this device و Allow remote lock and erase که پیش Android Device Manager قرار گرفته را علامت بزنید. مراحل اصلی انجام شد.
حالا هر وقت به اطلاعات داخل گوشی اندروید ی خود احتیاج داشتید تنها با مراجعه به این لینک می توانید آنها را بازیابی نمایید.

بزرگنمایی صفحه اصلی

اندروید

اگر احتیاج دارید که صفحه نمایشگر را بزرگتر ببینید پس کمی زوم کنید. برای این منظور می توانید به منوی تنظیمات بروید. و سپس گزینه Accessibility را انتخاب کنید. حالا گزینه Magnification gestures را برگزینید.
حالا قادر خواهید بود تا در تمام قسمت های نمایشگر گوشی خود روی تصاویر بزرگنمایی انجام دهید.

حالت هاتسپات

اندروید

با یک قابلیت دیگر از اندروید می توانید شرایط را بر وفق مرادتان تغییر دهید. دیگر نیازی به مودم ندارید.
مسیر زیر را دنبال کنید،  ابتدا منوی تنظیمات و سپس به Tethering and portable hotspot رفته و گزینه Portable WLAN hotspot را فعال نمایید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: Hoyt Archery

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا