فناوریموبایل

معرفی دو گوشی اقتصادی Redmi 9A و Redmi 9C

معرفی دو گوشی اقتصادی Redmi 9A و Redmi 9C

اخیرا شرکت شیائومی از دو محصول اقتصادی خود، Redmi 9A و Redmi 9C با صفحه نمایش های بزرگ رونمایی کرد. در این بخش به معرفی و بررسی مشخصات این دو گوشی هوشمند ارزان قیمت خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

ردمی 9

شرکت شیائومی به تازگی مدل اصلی گوشی های خانواده ردمی 9 را معرفی و رونمایی کرد. روز گذشته نیز همین کمپانی دو محصول جدید دیگر با هزینه های خرید بصرفه و اقتصادی به اعضای خانواده ردمی 9 اضافه کرد. از مشخصات گوشی هوشمند ردمی 9 می توان به مواردی همچون یک تراشه هلیو G80، حافظه رم 3.4 گیگابایتی و ذخیره سازی 32. 64 گیگابایتی و یک صفحه نمایش 6.53 اینچی با وضوح تصویر 720 پیکسلی با سه دوربین در پنل پشتی 13،8 و 5 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق دو مگاپیکسلی اشاره کرد. اما دو مدل Redmi 9A و Redmi 9C ویژگی های ساده تری دارند و با وجود اینکه مشخصات فنی آن بطور دقیق در دسترس نیست اما با اطلاعات پیشین می توان به چند مورد از ویژگی های Redmi 9A و Redmi 9C پرداخت.

Redmi 9A

Redmi 9A

 

از مشخصات فنی Redmi 9A می توان به حافظه رم دو و حافظه ذخیره سازی سی و دو مگاپیکسلی، چیپست هلیو G25 و باتری عظیم الجسه پنج هزار میلی آمپر برساعتی اشاره کرد. این گوشی شیائومی مجهز به صفحه نمایش 6.53 اینچی با بریدگی ناچ و رزولوشن تصویر 720 پیکسلی می باشد. همچنین دوربین اصلی با تنها یک لنز 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی نیز در دیگر مشخصات آن می باشند. قیمت این محصول هشتاد دلار اعلام شده است.

Redmi 9C

Redmi 9C

Redmi 9C نیز مشخصاتی بسیار مشابه با هم خانواده دیگر خود دارد. این گوشی هوشمند شیائومی نیز دارای رم دو مگاپیکسلی و حافظه ذخیره سازی سی و دو مگا پیکسلی بوده و علاوه بر صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن 720 پیکسلی باتری غولپیکر مشابه 5000 میلی آمپر بر ساعتی نیز دارد. دوربین سلفی نیز در Redmi 9C همچون برادر خود در خانواده ردمی 9 پنج مگا پیکسلی می باشد این در حالی است که در پنل پشتی اینبار دو لنز دوربین 13 مگاپیکسلی به چشم می خورد. تراشاه نیز متفاوت بوده و هلیو G35 میباشد و احتمالا همین خصوصیات نیز قیمت این گوشی شیائومی را بیشتر کرده است. همچنین در این محصول برخلاف مدل 9A یک سنسور تشخیص اثر انگشت در قاب پشتی وجود دارد. قیمت این محصول صد دلار اعلام شده است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا