سخت افزار

رونمایی از تلوزیون هوشمند Redmi Smart TV Max

رونمایی از تلوزیون هوشمند Redmi Smart TV Max

تلوزیون جدید شرکت شیائومی با نام Redmi Smart TV Max با وجود تمام قابلیت های ایده آلی که دارد، با قیمتی بسیار مقرون به صرفه وارد بازار خواهد شد. با طیف نیوز همراه باشید… .

کرونا علارغم همه مشکلاتی که ایجاد کرده است یک ویژگی مثبت دارد که اعضای یک خانواده را دور هم دوباره در خانه جمع کرده است. طبیعتا تایم زیادی از این دوران به تماشای تلوزیون می گذرد. شرکت شیائومی با معرفی Redmi Smart TV Max و عرضه آن سینما را به خانه ها می برد و لذت یک روز گرم خانوادگی را دوچندان می کند.

ابعاد

ردمی اسمارت تی وی مکس با سایز 98 اینچی غول پیکر خود و دارا بودن تمام قابلیت ها و ویژگی های ایده آل تمام تلویزیون های هوشمند، با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی عرضه خواهد شد. این محصول انقدر ابعاد بززگی دارد که در توضیحات آن به وجود راهرو و درب ورودی بزرگ جهت عبور ردمی اسمارت تی وی مکس و وارد کردن به خانه نیز اشاره شده است.

ویژگی ها

Redmi Smart TV Max

صفحه نمایش با پنل ال سی دی و وضوح تصویر 4K و نرخ نوسازی 60 هرتزی از ویژگی های Redmi Smart TV Max می باشد. همچنین صفحه نمایش این تلوزیون هوشمند هشتاد و پنج درصد از فضای رنگ بندی NTSC را تحت پوشش قرار می دهد و در آن امکان بهره مندی از قابلیت HDR نیز درنظر گرفته شده است.

یک دلیل اینکه خرید این محصول شرکت شیائومی ارزش دارد این است که، در آن از موتور تصویر نسل نهمی و بیست تکنولوژی افزایش کیفیت تصاویر مانند ویژگی درون یابی حرکتی استفاده شده است. این درون یابی تصاگیر انیمیشنی را روان تر و باکیفیت تر به نمایش می گذارد، برای مثال در اسلو موشن کیفیت بالا قابل مشاهده است.

اتصالات و خروجی

در تلویزیون هوشمند ردمی اسمارت تی وی مکس چهار بلندگو جهت خروجی صوتی تعبیه شده است. همچنین از از تکنولوژی دالبی و کدگشایی DTS نیز پشتیبانی می شود. علاوه بر این جهت ایجاد اتصالات مختلف به محصول جدید شرکت شیائومی سه پورت HTMI و یک ورودی ARC تعیین شده است. علاوه بر این در پنل پشتی نیز یک خروجی S/PDIF قرار داده شده است، شما با این وجود قادر به اتصال سیستم صوتی به Redmi Smart TV Max خواهید بود.

مشخصات فنی

پردازنده Amlogic T972 با چهار هسته کرتکس A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G31MP2 در محصول جدید شرکت شیائومی به کار گرفته شده است. از مشخصات حافظه آن نیز می توان به رم چهار گیگابایتی حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد.

Redmi Smart TV Max یک اندروید تی وی است که رابط کاربری پچ وال شیائومی روی آن قرار گرفته شده است، با این اوصاف کاربران می توانند از انواع مختلفی از گجت های هوشمند بهره مند شوند. علاوه بر این کاربران می توان تنها با راه ارتباطی آسان پیام صوتی فرمان خود را به تلوزیون هوشمند خود ابلاغ کنند.

عرضه و قیمت خرید

Redmi Smart TV Max

هنوز زمان عرضه کاملا قطعی معین نشده ولی تصور می شود که در تاریخ 21 فروردین سال جاری این محصول وارد بازار چین شود. قسمت محصول حدود 2835 دلار تعییین شده که با وجود تمام قابلیت هایی که دارد از بسیاری از محصولات مشابه ارزان تر است.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫15 نظرها

  1. بازتاب: Malabar Mushroom Strain
  2. بازتاب: 토렌트
  3. بازتاب: Click That Link
  4. بازتاب: view website
  5. بازتاب: dk7
  6. بازتاب: ข่าวกีฬา
  7. بازتاب: เกมไพ่

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا