حافظه ذخیره سایزسخت افزار

معرفی و خرید ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ مدل TS-251Plus

بررسی مشخصات فنی استوریج Qnap مدل TS-251Plus

معرفی و خرید ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ مدل TS-251Plus

سیستم های کامپیوتری دارای محدودیت برای ذخیره سازی اطلاعات هستند و برای جبران این محدودیت، دیوایس های ذخیره ساز عرضه شده اند. با خرید یک Nas Storage می توان کمبود فضای سیستم های کامپیوتری را جبران کرد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ مدل TS-251Plus بپردازیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

قابلیت های استوریج Qnap مدل TS-251Plus

ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ مدل TS-251Plus با بدنه ای از جنس پلاستیک مقاوم تولید شده که مقاومت خوبی در برابر ضربات دارد و از قطعات قرار گرفته در داخل این Nas Storage حفاظت می کند. استوریج Qnap مدل TS-251Plus دارای ابعاد 219x169x102 میلی متر و وزن 1.2 کیلوگرم است که با توجه به این مشخصات، فضای زیادی از میز کار را اشغال نمی کند. این دیوایس از دو درگاه برای قرار دادن حافظه SSD یا HDD پشتیبانی می کند.

ذخیره ساز کیونپ مدل TS-251Plus

این استوریج کیونپ در بخش سخت افزاری از پردازنده چهار هسته ای Celeron اینتل بهره می برد که دارای فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. در بخش حافظه نیز به حافظه رم 2 گیگابایتی از نوع DDR3 مجهز شده که قابلیت ارتقا تا 8 گیگابایت را دارد. در قاب پشتی ذخیره ساز TS-251Plus شاهد قرارگیری 2 پورت RJ-45 LAN 10/100/1000Mbps هستیم. همچنین در پنل پشتی آن دو پورت USB 2.0، یک پورت USB 3.0 و یک عدد پورت HDMI تعبیه شده است. در پنل جلویی آن تنها یک پورت USB 3.0 به کار رفته است.

از دیگر ویژگی های این Nas Storage می توان به قابلیت پشتیبانی از Hot Swap و RAID کردن اشاره کرد. برای کاهش دمای داخلی استوریج Qnap مدل TS-251Plus از یک فن خنک کننده 7 سانتی متری استفاده شده است که باعث تهویه هوای محفظه داخلی آن می شود. گفتنی است که به همراه این ذخیره ساز کیونپ یک ریموت کنترل از راه دور نیز قرار دارد که می توان را از راه دور نیز به آن فرمان داد.

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫11 نظرها

  1. بازتاب: slotjili
  2. بازتاب: find out here now

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − یک =

دکمه بازگشت به بالا