فناوریموبایل

راهنمای خرید گوشی تا ماکزیمم قیمت سه میلیون تومان

راهنمای خرید گوشی تا ماکزیمم قیمت سه میلیون تومان

در بازار پر تنوع گوشی های هوشمند، امروزه خرید یک گوشی با قیمت مناسب و قابلیت های خوب حتما نیاز به تحقیق و بررسی دارد. در این بخش با راهنمای خرید گوشی تا حداکثر رنج قیمت سه میلیون تومانی همراهتان هستیم. با طیف نیوز بمانید… .

اغلب کاربران گوشی های هوشمند به به روز بودن گوشی خود توجه دارند و همیشه به سراغ بهترین مدل ها می روند. اما با شرایط اقتصادی این روز ها خرید بهترین گوشی ها حتما نیاز به صرف هزینه های بالای ده میلیون تومان دارد که البته برای برخی افراد خرید آن مقدور می باشد.

البته جای خوشحالی دارد که این روزها برخلاف سابق، با کمی جست و جو و با توجه به راهنمای خرید گوشی می توان یک گوشی اقتصادی و با قابلیت های مناسب پیدا کرد. به طور کل بهترین گوشی ها این روز ها مربوط به برندهای هواوی، سامسونگ و شیائومی می باشند. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین گوشی های تا حداکثر قیمت سه میلیون تومانی خواهیم پرداخت.

Xiaomi Redmi Note 8

دو سال پیش شرکت شیائومی گوشی هوشمند Redmi 7 را معرفی کرد که پس آن نیز خیلی سریع تبدیل به یکی از بهترین گوشی های اقتصادی شد. چیزی نگذشت که این کمپانی یک محصول جدید و اینبار با قیمتی به صرفه و اقتصادی و البته قابلیت های قابل توجه ارائه کرد. در این راهنمای خرید گوشی ردمی نوت 8 را به این دلیل
انتخاب کرده ایم که قابلیت های ارزشمندی دارد.

صفحه نمایش بزرگ با کیفیت و روشنایی بالا و کنتراست بسیار خوب می تواند به کاربر بهترین تجربه استفاده از گوشی جهت مشاهده ویدئو ها را هدیه دهد و تجربه وب گردی را لذت بخش تر سازد. از همه مهم تر بهره مندی از یک باتری چهار هزار میلی آمپر بر ساعتی است که کاربر به موجب آن می تواند یک روز کامل به راحتی از گوشی خود استفاده کند. مورد دیگر چهار دوربین با کیفیت است که رضایتمندی کاربر را از خرید ردمی نوت 8 تضمین می کند.

لازم به ذکر است که:

ردمی نوت 8 علاوه بر موارد گفته شده هیچ شباهتی به یک گوشی ارزان قیمت معمولی ندارد و و هر دو پنل پشتی و جلویی دارای شیشه محافظ و مقاوم گوریلاگلس نسل پنج می باشد.
توجه داشته باشید تنها نسخه سی و دو گیگابایتی با سه گیگابایت حافظه رم قیمت کمتر از سه میلون تومان دارد. طبیعتا 64 و 128 گیگابایتی ها هزینه خرید بیشتری دارند.

Xiaomi Redmi 8A

اگر هزینه خرید ب ای شما بسیار اهمیت دارد، در این راهنمای خرید گوشی با قیمت مناسب گوشی ردمی 8A را به شما پیشنهاد می دهیم. چرا که این محصول از نوت 8 حدود سی درصد ارزانتر است. طبیعتا قیمت پایین نشانه از موارد ساده تری در گوشی خواهد بود. برای مثال پردازنده و دوربین در ردمی 8A نسبت به نوت 8 کیفیت کمتری دارند.

هرچند هنوز هم پردازنده ی این محصول در برطرف کردن نیازهای اولیه و کاربردی کاربران کاملا توانمند عمل می کند ولی طبیعتا نباید انتظار زیادی از بابت اجرای بازی ها و پردازش های سنگین از آن داشت. یک قابلیت بسیار ارزشمند که ردمی 8A را در راهنمای خرید گوشی این بخش از طیف نیوز در لیست بهترین گوشی ها قرار داده است باتری بسیار قدرتمند پنج هزار میلی آمپر برساعتی است که نه تنها جزو بیشترین شارژ کنندگان در میان گوشی های اقتصادی به شمار می رود بلکه از فناوری شارژ پرسرعت 18 وات نیز پشتیبانی می کند.

سامسونگ، برند پرطرفدار در ایران

محصولات سامسونگ به خصوص گوشی های هوشمند آن در کشور ما حضور بسیار فعالی داشته و طرفدارانی زیادی نیز دارد. در این راهنمای خرید گوشی نیز برای انتخاب بهترین گوشی ها به سراغ این برند محبوب می رویم.

Samsung Galaxy A30s و Galaxy A30

بهترین گوشی ها که تا سقف سه میلیون تومان در این راهنمای خرید از برند سامسونگ بررسی خواهیم کرد Samsung Galaxy A30s و Galaxy A30 هستند. تایم معرفی و رونمایی از این دو محصول به هم نزدیک بود و البته ویژگی ها و قابلیت های نزدیک به همی نیز داشتند. کاربر با توجه به سطح نیاز های خود یکی از این دو مورد را انتخاب میکند.

راهنمای خرید گوشی

صفحه نمایش Samsung Galaxy A30s و Galaxy A30 سوپر امولد و 6.4 اینچی و با کیفیت نمایش تصاویر بسیار خوب می باشد که همین مورد موجب انتخاب این دو به عنوان بهترین گوشب در راهنمای خرید گوشی تا سقف سه میلیون تومان می باشد. علاوه بر این باتری چهار هزار میلی آمپر بر ساعتی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

دوربین

در یک مقایسه کلی می توان گفت چنانچه اولویت شما در خرید گوشی دوربین با کیفیت باشد خیلی خلاصه در این راهنمای خرید گوشی هوشمند می گوییم Galaxy A30s را خریداری کنید.
این گوشی قابلیت های جذاب تری برای علاقه مندان به عکاسی دارد، در پنل پشتی ميزبان سه دوربین و حسگر اثر انگشت است.

گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A30 با وجود اینکه قسمت کمتری نسبت به Galaxy A30s دارد نمایشگر بهتری با رزولوشن چههارصد پیکسلی دارد.

Samsung Galaxy A10s و Galaxy A10

چنانچه قصد داريد با هزینه ای متوسط و نه چندان بالا گوشی با کیفیت نسبتا بالا و خوب تهیه کنید، و طرفداران برند سامسونگ هستید حتما به سراغ Galaxy A10s و Galaxy A10 بروید چرا که از دو مدل بالا نیز ارزان قیمت تر هستند. اما طبیعتا سی درصد قیمت کمتر Galaxy A10s و Galaxy A10 عدم بهره مندی از برخی خصوصیات فنی از جمله کیفیت بالای تصاویر به واسطه نمایشگر سوپر امولد را نیز به دنبال خواهد داشت.

مجموعا می توان گفت Galaxy A10 نسبت به A10s برتری خاصی ندارد، اما از نظر قیمت هزینه خرید کمتری دارد.

Huawei Y9 Prime

برند دیگر که یکی از گوشی های هوشمند آن به عنوان یکی از اعضای لیست بهترین گوشی ها در راهنمای خرید گوشی تا سقف سه میلیون تومان معرفی می شود هوآوی است که اتفاقا این روزها طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. متاسفانه این کمپانی با مشکلات تحریم دست و پنجه نرم می کند و گوشی های تولیدی آن فاقد سرویس گیری از گوگل پلی می باشند. اپلییشن ها از این فروشگاه دانلود نمی شوند و چنانچه نصب شوند قابل اجرا نخواهند بود. با توجه به همین مورد گوشی های جدید را از لیستمان خارج کرده و به سراغ مدلهای قدیمی تر رفته ایم.

راهنمای خرید گوشی

Huawei Y9 Prime آخرین گوشی تولید شده پیش از تحریم ها می باشد. این گوشی در لیست راهنمای خرید گوشی ما تنها محصول با نمایشگر تمام صفحه می باشد و حتی دوربین سلفی روی نمایشگر تعبیه نشده و به صورت کشویی می باشد و شاید همین موارد آن را به زیباترین گوشی اقتصادی تبدیل کرده است.

بررسی مشخصات

صفحه نمایش 6.59 اینچی و بدون هیچ گونه حفره و بریدگی با نسبت هشتاد و پنج درصد صفحه نمایش به کل پنل جلویی، تراشه پرقدرت وچهار گیگابایت رم از خصوصیات Huawei Y9 Prime می باشد، این گوشی جزو بهترین گوشی های به صرفه در بازار است.

دوربین جلویی شانزده مگا پیکسلی و سه دوربین اصلی در پنل پشتی وظیفه ثبت تصاویر را برعهده دارند. علاوه بر این باتری Huawei Y9 Prime نیز چهار هزار میلی آمپر بر ساعت قدرت دارد، تمام این خصوصیات موجب شد تا Huawei Y9 Prime در لیست بهترین گوشی های راهنمای خرید گوشی طیف نیوز قرار گیرد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. بازتاب: kodealam
  2. بازتاب: wongkito4d
  3. Having read this I thought it was really informative. I
    appreciate you spending some time and energy to put this content together.
    I once again find myself personally spending
    a lot of time both reading and leaving comments.
    But so what, it was still worthwhile!

  4. بازتاب: discover this

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا