فناوریموبایل

جدیدترین اخبار منتشر شده از گوشی Samsung Galaxy S10 Lite

جدیدترین اخبار منتشر شده از گوشی Samsung Galaxy S10 Lite

گوشی هوشمندی که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است محصولی جدید از شرکت سامسونگ است به نام Samsung Galaxy S10 Lite که اطلاعاتی از آن نیز لو رفته است. در این بخش به چند مورد خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

از ویژگی های ارزشمند گوشی هوشمند Samsung Galaxy S10 Lite می توان به پردازنده اسنپدراگون 855، فناوری شارژ پرسرعت 45 واتی و سیستم عامل اندروید 10 اشاره کرد.
قبل از این شرکت سامسونگ مشخصاتی از گوشی گلکسی نوت 10 لایت منتشر کرده بود ولی این کمپانی باز هم یک گوشی دیگر با پس وند لایت دارد که البته هنوز عرضه نشده است. سایت ‌‌یک منبع خبری به نام وین فیوچر اطلاعاتی از این گوشی هوشمند منتشر کرده است.

مشخصات و خصوصیات کلی

از مشخصات صفحه نمایش گوشی Samsung Galaxy S10 Lite به ابعاد 6.7 اینچی AMOLED یا رزولوشین 1080 در 2400 و همچنین نسبت تصویر 19.5 به 9 می توان اشاره کرد. بر اساس طرح های منتشر شده در پنل جلویی این گوشی هوشمند یک روزنه که محل قرار گیری دوربین سلفی است مشهود است.
گلکسی اس 10 از تراشه اگزینوس استفاده کرده بود در حالی که نسخه لایت از پردازنده اسنپدراگون 855 استفاده شده است. علاوه بر این گلکسی هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر 1 ترابایت نیز خصویات قابل انتظاری هستند.

باتری

باتری 4500 میلی آمپر برساعت و فناوری شارژ سریع چهل و پنج واتی از قابلیت هایی است که Samsung Galaxy S10 Lite را نسبت به دیگر محصولات خانواده خود برتر ساخته است. اما طبق احتمالات موجود امکان شارژ بی سیم و معکوس موجود نمی باشد. جهت بالارفتن عمر باتری نیز می توان از قابلیت های نوجود در اندروید 10 بهره مند شد و البته قابلیت استفاده از One UI 2.0 نیز وجود دارد.

دوربین

آنطور که مشخص است گلکسی اس 10 لایت از نظر مشخصات اپتیک با مدل های دیگر گلکسی اس شباهت های زیای نخواهند داشت. دوربین پشت 48 مگاپیكسل و با حسگر لرزش گیر اپتیکال معرفی شده است. این حسگر عکس های دوازده مگاپیکسلی با کنتراست بیشتر، تفکیک رنگ کمتر و خصوصیات جزئی بیشتر ثبت می کند. دوربین دوم 12 مگاپیکسلی و با لنز فوق عریض می باشدو. دوربین گوشی هوشمند Samsung Galaxy S10 Liteیک دوربین سه گانه است و لنز سوم را یک لنز پنج مگاپیکسلی ماکرو می باشد. از باب مقایسه می توان به گلکسی اس 10 و و گلکسی اس 10 پلاس اشاره کرد که به جای لنز ماکرو دارای دوربین تله فوتو می باشد. در اس 10 ای نیز به طور کل دوربین سوم مشاهده نمی شود.

در ابتدای ماه ژانویه Galaxy S10 لایت و و نوت 10 نیز ابتدا در هند و سپس در دیگر کشورها در آسیا عرضه می شوند. قیمت نیز در رنج حدود 670 و رنگ بندی سفید، مشکی وآبی می باشد.

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. My spouse and I stumbled over here coming from a different page and thought I may as well check things out.

    I like what I see so i am just following you. Look forward
    to looking over your web page yet again.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا