سخت افزارگرافیک

آشنایی با کارت گرافیک ایسوس STRIX GeForce 2080 Super

آشنایی با کارت گرافیک ایسوس STRIX GeForce 2080 Super

کارت گرافیک ایسوس عضو جدید خانواده محصولات کمپانی Asus شد. در این بخش به معرفی STRIX GeForce 2080 Super نسخه سفید با عملکرد خوب و فناوری اوتو اکستریم، خواهیم پرداخت. با طیف نیوز همراه باشید… .

شرکت ایسوس قدرتمند ترین کمپانی در زمینه تولید Graphics card است و ظاهرا این بار قصد دارد تحولی جدید در طراحی محصولات گیمینگ خود ایجاد کند. پیش از این شاهد عرضه Strix GeForce RTX 2080 TI White Edition بودیم و حالا کارت گرافیک ایسوس STRIX GeForce 2080 Super نسخه سفید مدل مشابه نمونه قبلی، ادامه دهنده مسیر این رنگ جدید در خانواده ROG است که رخنمایی می کند.

بررسی مشخصات فنی

کمپانی Asus برای کارت گرافیک ایسوس جدید خود تراشه مناسب تر و کیفیت سیلیکون باتری بهتر برگزيده است در نتیجه برای STRIX GeForce 2080 Super نسخه سفید دستیابی به فرکانس اورکلاک شده 1890 مگاهرتز خواهد بود.

همه ی محصولات کارت گرافیک ایسوس در تمام مدل ها از فناوری اوتو اکستریم و با خط تولید تماما اتوماتیک طراحی و ساخته می شوند، همچنین همه مراحل سرهم بندی و لحیم کاری ها در یک قسمت کاملا ایزوله و با دستگاه های کاملا اتوماتيک انجام میگیرند. این فرآیند ها در کمپانی Asus غیر از اینکه میزان آلاینده های زیست محیطی را به حداقل می رساند، اجازه نمی دهد تلفات و یا خسارات ناشی از خستگی و یا اشتباهات یدوی انسانی بر محصولات مختلف کارت گرافیک ایسوس، از جمله محصول جدید STRIX GeForce 2080 Super نسخه سفید تأثیری داشته باشد.

کارت گرافیک ایسوس

کارکرد فوق‌العاده با طراحی ایده آل

خنک کننده 2.7 اسلات با رادیاتور با پره های ابعاد بزرگ و حجیم در طراحی کارت گرافیک ایسوس مدل STRIX GeForce 2080 Super نسخه سفید به کار گرفته شده است. کمپانی Asus همچنین برای تهویه و عبور جریان هوا فن های Axial-tech پیشرفته را با حداقل نویز و حداکثر فشار استاتیکی به هیتسینک به کار گرفته است. از لحاظ ایمنی و استحکام نیز بدنه فلزی اطراف این Graphics card را دربرگرفته و آن را با دوام ساخته است.

همچنین رنگ سفید و مات این بدنه در داخل کیس محصولات گیمینگ با انعکاس نور چشم نوازی می کند و جلوه بصری زیبایی به سیستم می بخشد.

امتیاز 4 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. بازتاب: image source
  2. بازتاب: nagaway สล็อต
  3. بازتاب: you can try these out

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا