فناوریلپ تاپ

بررسی و خرید لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 3

جعبه گشایی لپ تاپ Surface Book 3

بررسی و خرید لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 3

در این مقاله به بررسی قابلیت ها و امکانات لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 3 می پردازیم و همچنین ویدئویی از جعبه گشایی لپ تاپ Surface Book 3 در انتهای مطلب قرار می دهیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

بررسی مشخصات فنی لپ تاپ Surface Book 3

شرکت Microsoft در طراحی لپ تاپ سرفیس بوک3 بسیار عملکرد خوبی داشته و یک لپ تاپ زیبا و کاربرپسندی را طراحی و تولید کرده است. از مهمترین ویژگی این لپ تاپ Microsoft می توان به قابلیت جداشوندگی نمایشگر آن از صفحه کلید اشاره کرد. در واقع کاربر می تواند از این لپ تاپ، به عنوان یک تبلت نیز استفاده کند. لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 3 از یک نمایشگر 13.5 اینچی PixelSense Display با کیفیت وضوح 2000×3000 پیکسل و تراکم 267ppi بهره می برد. نمایشگر آن براق بوده و از قابلیت 10 لمس همزمان نیز پشتیبانی می کند. دوربین جلو لپ تاپ Surface Book 3 دارای سنسور 5 مگاپیکسلی و دوربین تعبیه شده در قاب پشتی نمایشگر این لپ تاپ، دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است.

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک 3

پردازنده مرکزی به کار رفته در لپ تاپ مایکروسافت سرفیس Book 3 از سری پردازنده Core i7 نسل دهم (1065G7) اینتل بوده که دارای فرکانس پردازنده 1.3 تا 3.9 گیگاهرتز و حافظه کش 8 مگابایتی است. حافظه رم به کار رفته در این لپ تاپ از نوع DDR4 و دارای ظرفیت رم 16 گیگابایتی است. برای ذخیره سازی اطلاعات و همچنین نصب برنامه ها، لپ تاپ Surface Book 3 به حافظه داخلی 256 گیگابایتی از نوع SSD مجهز شده است. برای پردازش برنامه های گرافیکی و بازی ها، لپ تاپ سرفیس بوک3 از پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce GTX 1660 Ti با حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی بهره می برد.

دیگر مشخصات:

لپ تاپ سرفیس Book 3 از درگاه های HDMI، Ethernet پشتیبانی نمی کند و دارای درگاه USB تایپ C و SDcard است. صفحه کلید آن از نور پس زمینه بهره می برد و فاقد حسگر اثر انگشت است. باتری این لپ تاپ توانایی شارژدهی تا 17 ساعت را نیز دارد.
در ادامه می توانید ویدئو مربوط به جعبه گشایی لپ تاپ سرفیس بوک 3 را مشاهده کنید:

 

امتیاز 0 از 0 رای

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. بازتاب: Relx
  2. Натальная карта – это “скриншот” звездного неба в минуту
    рождения человека. Она показывает
    расположение Солнца, Луны и других планет в тот момент, а
    также их взаимодействие между собой, что имеет огромное значение в контексте потенциала и особенностей личности каждого человека, так как у каждого своя карта.

    Натальная карта становится точным
    персональным астрологическим портретом человека,
    если суметь ее правильно расшифровать
    и сделать верные выводы.

  3. بازتاب: Sciences Diyala
  4. بازتاب: ข่าวบอล

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + شش =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا