نرم افزار و اپلیکیشن

رونمایی یوتیوب از قسمتی جدید در اپلیکیشن موبایلی

رونمایی یوتیوب از قسمتی جدید در اپلیکیشن موبایلی

یوتیوب در اپلیکیشن اندروید و آی او اس بخش جدیدی به نام اکسپلور را جایگزین ترندینگ کرده است. این قسمت جامع تر و کاربردی تر از بخش قبلی است. در ادامه جزئیات بیشتر این خبر را بررسی می کنیم. با طیف نیوز همراه باشید… .

یوتیوب اخیرا خبری جدید مبنی بر جایگزینی تب Explore به جای Trending را رسماً منتشر کرد. در این قسمت می توان ویدئو های پربازدید را مشاهده کرد البته این تنها محتوای این تب نیست، قسمت های دیگری مثل موسیقی، گیمینگ، مد و زیبایی و آموزشی نیز در بخش Explore قرار گرفته است. با دسته بندی شدن موضوعات مختلف در YouTube به راحتی می توان به سراغ ویدئو هایی بریم که مد نظرمان است.

البته این نکته نیز قابل ذکر است که بخش ترند ها به طور کل حذف نمی شود، در یوتیوب در همان بخش اکسپلور می توان به این قسمت دسترسی پیدا کرد. نسخه جدید YouTube با آخرین به روز رسانی مدتی دیگر در این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس در دسترس خواهد بود. افزودن بخش Explore حدود یک سال است که تحت بررسی و آزمایش قرار داده شده است.

دسته‌بندی شدن قسمت های مختلف در لیست محتوی تب جدید موجب می شود که هنرمندان و تولید کنندگان تازه نام مورد توجه بیشتری قرار گیرند. آنچه انتظار می رود دسته بندی های بیشتری به این قسمت اپلیکیشن اضافه می شود.

محتویات و خصوصیات مربوطه

پیشتر یوتیوبرها تصور می کردند پلتفرم یوتیوب منحصر به ویدئو های تولید کنندگان محتوا نمی شود و ویدئو های مرتبط با شبکه های مجازی رسانه های اصلی مثل تلوزیون ها را در پیج ترند ها قرار می دهد. با توجه به این مسائل تصور می شود YouTube با در نظر گرفتن قسمت اکسپلور در این اپلیکیشن برای تولیدکنندگان تازه کار میخواهد به این تصورات پایان دهد.

مدیر عامل اپلیکیشن شرکت یوتیوب در سال گذشته بر موضوع اهمیت وجود محتوای مطمئن و با اعتبار در ترند های این پلتفرم تأکید کرد. آنچه از گفته های وی استناد می شود YouTube محتویات کاملا سالم و متناسب با گروه سنی بزرگسال بارگذاری می کند. همچنین ضمین اعلام این مطلب که حداقل نصف محتویات در آینده ای نزدیک به ویدئو های تولید کنندگان محتوا تعلق می گیرد به عملکرد نه چندان قوی تا به حال، در این زمینه نیز اشاره کرد.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫8 نظرها

  1. بازتاب: thaibetlink
  2. بازتاب: buy cocaine online
  3. بازتاب: blote tieten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا