آموزشآموزش کامپیوتر

آموزش غیر فعال کردن ویندوز دیفندر

آموزش غیر فعال کردن ویندوز دیفندر

Windows Defender برنامه ای است با عملکردی مشابه با آنتی ویروس ها که مایکروسافت در جدیترین نسخه ویندوز از آن استفاده کرده است. اما برای غیر فعال کردن ویندوز دیفندر نیز راه حلی وجود دارد. با طیف نیوز همراه باشید… .

حتما شما نیز توجه کرده اید که هر بار قصد دارید یک بازی یا برنامه جدیدی را نصب کنید برنامه ویندوز دیفندر فعال می شود. آنچه که شاید خیلی ها را کلافه کرده است وارد عمل شدن Windows Defender و متوقف کردن نصب برنامه جدید است. این کار برای حفظ امنیت است و پس از آن می توانید برنامه خود را نصب کنید. ولی اگر شما نیز از این عملکرد برنامه windows defender رضایت ندارید می توانید آنرا غیرفعال و خاموش کنید. آپشن مربوطه را خاموش کنید و اقدام به نصب برنامه خود کنید. برای این منظور اقدامات زیر را انجام دهید.

گام اول

در سیستم عامل ویندوز 10 کامپیوتر خود روی گزینه Start کلیک کنید. در منویی که پیش روی شما قرار می گیرد برای دسترسی به تنظیمات گزینه Settings را انتخاب کنید.

گام دوم

در پنجره جدیدی که باز می شود مورد آخر یا Update & Security را انتخاب کنید.

و سپس گزینه windows security را سمت چپ برگزینید.

غیر فعال کردن ویندوز دیفندر

گام سوم

در این مرحله به قسمت امنیتی ویندوز ده وارد می شویم و لازم است تا جهت نزدیک شدن به هدف غیر فعال کردن windows defender از قسمت Virus & threat protection گزینه Virus & threat protection settings را مشاهده خواهیم کرد. زیر این قسمت آپشن آبی رنگ مدیریت تنطیمات Manage Settings قرار گرفته که باید آن را انتخاب کنید.

غیر فعال کردن ویندوز دیفندر

گام چهارم

در بخش جدیدی که وارد می شوید در قسمت بالا Real-time protection را مشاهده خواهید کرد. اگر این گزینه روشن باشد یعنی Windows Defender فعال است و در صورت خاموش بودن متوجه می شوید که windows defender نیز خاموش است.

پس برای رسیدن به هدفتان این گزینه باید خاموش شود. برای این منظور Real-time protection باید در حالت off باشد. حالا می توانید برنامه هایی که قصد نصب آنها را داشتید نصب کنید.

غیر فعال کردن ویندوز دیفندر با رجیستری

یک راهکار دیگر برای غیر فعال کردن ویندوز دیفندر با کمک ویرایشگر رجیستری است. برای استفاده از ویرایشگر Registry ویندوز باید چند مرحله ی بسیار ساده را طی کنید که در این بخش از طیف نیوز به معرفی و آموزش این مراحل پرداخته ایم.

برای خاموش کردن Windows Defender با روش رجیستری ابتدا باید به منو Run دست پیدا کنید. برای این منظور کلید هایی Wni و R را باهم بفشارید. سپس کلمه regedit را در کادر داخل این منو وارد کنید. حالا این مسیر را دنبال کنید.

HKEY_LOCAL_MACHINE<SOFTWARE<Policies<Microsoft<Windows Defender

در پنجره سمت راست یک گزینه به نام DisableAnti Spyware را مشاهده خواهید کرد که به منظور غیر فعال کردن ویندوز دیفندر باید دوبار روی آن کلیک کنید. در پنجره جدیدی که پیش رویتان قرار می گیرد.، Value Date را روی عدد 1 بگذارید.

در نهایت نیز Ok را انتخاب کرده و سیستم عامل را یکبار ریستارت کنید.

امتیاز 5 از 1 رای

نوشته های مشابه

‫9 نظرها

  1. بازتاب: horse injections
  2. بازتاب: illuminati join
  3. بازتاب: ข่าวกีฬา
  4. بازتاب: health tests
  5. بازتاب: ostheimer
  6. بازتاب: cheap k2 spray on paper
  7. بازتاب: pk789
  8. بازتاب: sciences4u

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + دو =

دکمه بازگشت به بالا